• Stel he (dit is maar een voorbeeld), je gaat met school op werkweek naar één van twee ver weg gelegen hoofdsteden.
    En iedereen wil naar één van die 2, en liever niet naar de ander, net als jij.

    Zou je het dan fijner vinden dat de regel is, wie het eerst komt maalt.
    En dat jullie dus met zn alle eerder op school zijn.
    óf
    Dat iedereen gewoon de tijd heeft om zijn of haar keuze in te leveren en dat er willekeurig geloot word.

    Loten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wie het eerst komt, omdat ik dan zelf verantwoordelijk ben voor waar ik heen ga en omdat ik dan ook 'zeker' weet dat ik met mijn vrienden zit.

    Loten.


    I was an angel living in the garden of evil

    Loten. Wie het eerst komt is ook vrij lullig, want stel dat je nou net wordt verhinderd door die ene leraar. Ben je ook zwaar de lul. Bij loten heb je misschien de pech dat je wordt uitgeloot. Maar ja.


    SLOAN.

    Parabatai schreef:
    Loten. Wie het eerst komt is ook vrij lullig, want stel dat je nou net wordt verhinderd door die ene leraar. Ben je ook zwaar de lul. Bij loten heb je misschien de pech dat je wordt uitgeloot. Maar ja.

    Het is 's ochtends, voor schooltijd, dusja. (:

    Loten is wel eerlijker, mits het goed gedaan word. Daarbij is et willekeurig en is fraude moeilijker, herhaal als het goed gedaan word. Wie het eerst komt is vaak oneerlijker omdat er veel dingen zijn waardoor je verhindert kun zijn om je op tijd inteschrijven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    DarkSavior schreef:
    Loten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wie het eerst komt. Dan heb je het gewoon zelf in de hand en je kunt er inderdaad het beste voor zorgen dat je met je vrienden gaat.


    To live would be an awfully big adventure

    Loten, voorkomt problemen en is eerlijker voor mensen die met het OV komen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Loten


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    DarkSavior schreef:
    Loten.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Loten.


    Your make-up is terrible

    Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Hadden ze maar op moeten schieten of eerder weg moeten gaan als ze echt zo graag willen. Ik vind loten zo oneerlijk, je kan als eerste aankomen maar alsnog niet gekozen worden. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.