Heeej!
Ik wil héééél graag een piercing.
Alleen ik mag het dus niet van mijn ouders.
Weet iemand om ze toch over te halen?
Hoe moet ik dat doen?!
Alsjebliefd!
xPunk!
-
4 mei 2008 - 19:224 mei 2008 - 19:23
Drijgen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.4 mei 2008 - 19:24Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.4 mei 2008 - 19:24Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.
Haha!
Ik vind hem goed Dankje(H)4 mei 2008 - 19:35Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.
Haha!
Ik vind hem goed Dankje(H)
Oo.. Hij was eigenlijk niet echt serieus bedoelt ofzo4 mei 2008 - 19:35Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.
Haha!
Oo.. Hij was eigenlijk niet echt serieus bedoelt ofzo
Ik snap het hoor:P
Maar ik vond hem wel geinig dat bedoelde ik4 mei 2008 - 19:42Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.
Haha!
Maar ik vond hem wel geinig dat bedoelde ik
Okee
Dat dreigen kan je wel doen ^^
Hongerstaken ook, maar dat kan ongezond zijn.4 mei 2008 - 19:43Dreigen met dat je het anders zelf doet ^^
Of hongerstaken.
Haha!
Maar ik vond hem wel geinig dat bedoelde ik
Okee
Dat dreigen kan je wel doen ^^
Hongerstaken ook, maar dat kan ongezond zijn.
Oow.. ik ben btw Telefoonx34 mei 2008 - 20:04kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
4 mei 2008 - 20:14kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Daar heb je gelijk in(nerd)4 mei 2008 - 21:12kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Daar heb je gelijk in(nerd)
ja è gwn normaal doen en het effe ltn zinke !ik begin er alleen nog maar over om te lachn want ik weet dat ik van men ma er gwn GEEN mag en ik gwn moet wachtn tot ik het huis uit ben!(lol)dusjaLaat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....
4 mei 2008 - 21:19kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Daar heb je gelijk in(nerd)
ja è gwn normaal doen en het effe ltn zinke !ik begin er alleen nog maar over om te lachn want ik weet dat ik van men ma er gwn GEEN mag en ik gwn moet wachtn tot ik het huis uit ben!(lol)dusja
Dankje voor de hulp!4 mei 2008 - 22:14kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Ik bedoelde het ook niet serieus hea? X___x5 mei 2008 - 11:49kvin die hongerstkn ni zo goe!men ouders zijn er ook tgn maar hoe koppiger ik word hoe meer men ma zaagt dat ik het kan vergtn!dus zou ik da hongerstkn achtrwegn want het kan ook in je nadeel werken+wa als je ouders je uittesten?en kijkn hoelang je het vol houdt zondr etn?
Ik bedoelde het ook niet serieus hea? X___x
haha. Jha das waar:P(nerd)5 mei 2008 - 11:52