• De proloog iser.


    Haay :')

    SerieSerieSerieSerieSerieSerieSerie.

    Rollen



    Ik stuur je een Pb,als je de rol hebt,dus je moet niet komen vragen of je hem hebt.Ik kies de beste,niet de eerste.We zeggen het verhaal niet.Maar als je weet wie je bent,kan je je info nog wijzigen.Dan is het gepaster.Als je je rol niet leuk vind,probeer dan met iemand te wisselen.Maar wij doen niets.Regel het ondereen.Veel plezier!

    Rol;

    Plaatje:
    Text

    Kies uit:

    Verassing 1; [NietMeerBeschikbaar.]

    2;[NietMeerBeschikbaar.]

    3;[NietMeerBeschikbaar.]

    4;[NietMeerBeschikbaar.]

    5;[NietMeerBeschikbaar.]

    6;[NietMeerBeschikbaar.[

    7;[NietMeerBeschikbaar.]


    Doedels!

    xLinn&Mell.


    Be Yourself!

    nee geen ruzie maar en word steeds iets gezegd waar door ik dus onzeker word

    Zitten er nou 2 Kim's in het verhaal?
    Problemen mee?? Laat Kim met rust en ga je eige moeder uit schelden omdat ze jou Kim heeft genoemdt omdat jij anders altijd met 2 Kims in een verhaal zit

    [/grof maar moest eruit]


    Only losers can act the way you do

    Rol; 6



    Plaatje:


    http://s3.tinypic.com/2hp1t07.jpg

    Text:

    Hi Peepz!

    Ik ben Emilie en loop hier al 18 jaartjes rond. Eindelijk! Niet meer afhankelijk aan die stomme kutjes die zich ouders noemen! Muziek is mijn leven!! Zingen, liedjes schrijven en gitaar. Ik hou van mijn vriendjes, grafitti en skateboarden. Je kunt me zeker elk weekend op een fuif vinden!! Daar drink ik wel wat maar nooit te veel! Snoepjes, cup cakes, koekjes en sex zijn me natuurlijk ook heilig! Oeps^^ zei ik er nu juist sex bij? Boeiend! Ik heb gewoon eenmaal wel is een one night stand! Maar ik heb wel meer een normaal lief als een one night stand dus hou je bek maar en noem me geen kutje! Ik heb een enorm grote mond als het nodig is en ik kan soms wel héél ego zijn! Maar niet zo veel! Ik ben een spontaan, lief, aardig, behulpzaam, grappig, hip kind! Leuk hé! Vind je niet? Nee? Neem dan maar de eerst volgende bus naar de hel!!

    Moet gaan^^

    SeeYa Later Bitcha


    Only losers can act the way you do

    Rol; 6



    Plaatje:


    http://s3.tinypic.com/2hp1t07.jpg

    Text:

    Hi Peepz!

    Ik ben Emilie en loop hier al 18 jaartjes rond. Eindelijk! Niet meer afhankelijk aan die stomme kutjes die zich ouders noemen! Muziek is mijn leven!! Zingen, liedjes schrijven en gitaar. Ik hou van mijn vriendjes, grafitti en skateboarden. Je kunt me zeker elk weekend op een fuif vinden!! Daar drink ik wel wat maar nooit te veel! Snoepjes, cup cakes, koekjes en sex zijn me natuurlijk ook heilig! Oeps^^ zei ik er nu juist sex bij? Boeiend! Ik heb gewoon eenmaal wel is een one night stand! Maar ik heb wel meer een normaal lief als een one night stand dus hou je bek maar en noem me geen kutje! Ik heb een enorm grote mond als het nodig is en ik kan soms wel héél ego zijn! Maar niet zo veel! Ik ben een spontaan, lief, aardig, behulpzaam, grappig, hip kind! Leuk hé! Vind je niet? Nee? Neem dan maar de eerst volgende bus naar de hel!!

    Moet gaan^^

    SeeYa Later Bitcha


    Jij had toch all?


    Be Yourself!

    NOG??


    Be Yourself!

    Rol; 4

    Plaatje: http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Text

    Haii!
    Dit kind hier heet Say en 16 jaartjes gelee werd dit meisje op de aarde gedropt. Ze lieft haar gitaartje en haar vrienden, dus als je slim bent blijf je daarvan af! ^^ Muziek is haar passie en ze skate ook graag. Probeer haar maar niet in een hokje te proppen want ze propt tien keer harder terug! ;] De woorden: Eigenwijs, Koppig, Nieuwsgierig, Lief en Gitaarlievend passen wel bij haar! Als je meer wil weten: Ask her!


    Euhm.. Ik had me al aangemald, maar ik heb geen PB gehad dus ik neem aan dat ik de rol niet heb. Daarom wil ik ook wel 2 zijn! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    Euhm.. Ik had me al aangemald, maar ik heb geen PB gehad dus ik neem aan dat ik de rol niet heb. Daarom wil ik ook wel 2 zijn! ^^


    De Pb's moeten nog komen!


    Be Yourself!

    (...)

    De Pb's moeten nog komen!


    Owh ik dacht dat je die gelijk stuurde! xD
    Goed dat je het zegt! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Laat me weten als de eerste er is !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    KOMAAN NOG 1 ROL!

    Normaal heeft iedereen een pb. gehad.


    Be Yourself!

    Laat me weten als de eerste er is !


    Jupzs!


    Be Yourself!

    Rol;verassing 2 hea :P



    Plaatje:http://www.quizlet.nl/quiz/199323/youre-my-first-and-last-love-gtprolooglt/results.php en dan bij Eline


    Text
    Heey heey peoplee..
    Ik ben Eline en ik woon al 18 jaartjes op aarde. Ik heb net mijn diploma gehaald :D ben er trots op en ook mijn rijbewijs. Ik hou van mijn vrienden, Gek doen Shoppen, ChoCola, lolly's, Mooi weer en muziek luisteren/maken. Ik haat huppeltutjes, mensen die denken dat ze alles zijn, slecht weer en insecten. verder heb ik niet echt iets te vertellen. mijn hobby's zijn muziek maken[ piano spelen, gitaar spelen en zingen], gek doen en met vrienden rond hangen. Maar ik moet gaan lieffiejs..
    bye byee
    xLien