• Ik heb hem vandaag voor de derde keer gezien en nog steeds moet ik huilen als Celie en Nettie uit elkaar worden gehaald, ik kan het me zó hevig voorstellen... Een prachtfilm...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik weet niet, ik vond hem geloof ik een beetje saai.
    Wel fascinerend.


    Your make-up is terrible

    Waar gaat die film over???
    DAt stuk dat ze handje klap gingen doen vond ik wel zielig. Ik wil hem zien...


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    musiclove8 schreef:
    Waar gaat die film over???
    DAt stuk dat ze handje klap gingen doen vond ik wel zielig. Ik wil hem zien...


    Over het leven van zwarte mensen in de jaren '20-'30, waar vrouwen NIKS te zeggen hadden en gewoon bruut verkracht werden, geslagen, gedrild enzo. Het heeft mijn hart echt gebroken :(


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oh ik zag laatst die reünie bij Oprah. Maar hij lijkt me niks aan :'D


    -

    Ik heb ooit de eerste helft gekeken, maar dat was een aantal jaar geleden en zonder ondertiteling. Ik vond het Engels toen nog te moeilijk, maar ik wil hem nog steeds een keer helemaal kijken, want het is een van mijn moeders lievelingsfilms. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Snivellus schreef:
    (...)

    Over het leven van zwarte mensen in de jaren '20-'30, waar vrouwen NIKS te zeggen hadden en gewoon bruut verkracht werden, geslagen, gedrild enzo. Het heeft mijn hart echt gebroken :(


    o.0 oke,dat soort films vindt ik wel leuk. Maar waarom werden die twee meisjes uit elkaar gehaald dan?


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    musiclove8 schreef:
    (...)

    o.0 oke,dat soort films vindt ik wel leuk. Maar waarom werden die twee meisjes uit elkaar gehaald dan?


    Kijk de film maar (A)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    (...)

    Kijk de film maar (A)


    Hijwordt zeker niet meer in de winkel verkocht -.-"


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    awh ):


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    musiclove8 schreef:
    (...)

    Hijwordt zeker niet meer in de winkel verkocht -.-"


    Niet dat ik weet, je kunt hem online kijken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    'k Ken hem niet, maar paars is wel mijn favo kleurtje.

    Evaporate schreef:
    'k Ken hem niet, maar paars is wel mijn favo kleurtje.


    kook(Y)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Snivellus schreef:
    (...)

    Niet dat ik weet, je kunt hem online kijken.


    Ja, ik kijk wel alleen gister liep me pc nog vaast door online te kijken moet op school gaan kijken.:s


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»