• Ik doe een presentatie over genocide over een paar weken. En nu vroeg ik me af of mensen de volgende twee foto's niet te schokkend vinden. (Ik wilde eerst echt lijken doen, maar dat leek me uiteindelijk geen goed plan). Het gaat om mensen tot de leeftijd van 17 tot 23. Die moeten dit wel aankunnen denk ik. Of zal ik gewoon echt een plaatje doen van lijken als afsluiting. Wat denken jullie?



    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Illuminati schreef:
    Ik heb beide in real life gezien /ja ik ben in Auschwitz en in Birkenau geweest. Toen ik 15 was. Ik val niet in die categorie maar ik vind het niet heel schokkend.


    Ik ben zelf in Sachsenhausen geweest. Dat is een van de reden waarom ik dit onderwerp heb gekozen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Denk wel dat dit kan. Wij kregen vorig jaar vrolijk allemaal abortus kindjes te zien. Dat was geen prettig gezicht D:


    i put the fun in funeral

    Ik kan er zelf slecht tegen en eigenlijk vind ik deze twee plaatjes wel genoeg, maar blijkbaar ben ik in de minderheid.
    :y)


    Felix

    Het is de waarheid. Schokkend of niet, ze zullen die toch onder ogen moeten komen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Patronum schreef:
    *googlet genocide*


    Shoganai i ne~

    Het is handiger om wat shockerende plaatjes te laten zien, dan weten ze ten minste dat het écht zo was. Ik vind dat ze wel kunnen.

    Ik ben in Theresienstadt geweest, en daar heb ik ergere dingen gezien.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:43 ]


    Destroy what destroys you.

    Kan zonder enig probleem. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stonem schreef:
    Kan makkelijk (:


    I love you Tim

    Stonem schreef:
    Kan makkelijk (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit kan wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het lijkt me dat dit wel kan. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kun je wel doen. Bedenk je dat genocide niet een geromantiseerd onderwerp is. Je kan mensen best laten zien hoe het allemaal ging.


    No growth of the heart is ever a waste

    de beelde zijn niet echt schokkend. * wel erg maar niet schokkend van haal weg!*
    en ik denk dat het voor de leeftijdsgroep prima kan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 18:08 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Schokkend dat het er vroeger zo aan toe ging ja, maar de plaatjes zijn niet vreselijk. De verhalen erachter wel en de gebeurtenissen die ze afbeelden, maar het gaat prima hoor. Als je nou gedetailleerde rottende lijken liet zien enzo, oké, maar dit gaat makkelijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk, dit vind ik persoonlijk al een tikkeltje erger ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.