• Mia Savarin doet in het zoveelste seizoen van de X Factor auditie om door te breken als artieste. Ze gaat glansrijk door naar de volgende ronde en komt dolgelukking in de liveshows terrecht. Álles gaat goed, Mia is een hit en publiekfavoriet. Wat kan er nog fout gaan?
    Niall Horan doet in datzelfde seizoen ook auditie en gaat niet zomaar door naar de volgende ronde. Hij wordt met vier andere jongens in een groep geplaatst en raakt met deze jongens door naar de liveshows. Ze bouwen een sterke band op en hebben de grootste lol tussendoor. Álles leek goed te zijn, totdat Niall zijn gevoelens voor Mia niet langer kon negeren en er iets aan moest gaan doen. Hij moest haar hoe dan ook eerder uit de wedstrijd knikkeren dan wanneer ze er achter zou komen dat hij haar leuk vindt, het maakte niet uit wat er ten kosten van zou gaan.


    Oké, die uitleg is echt heel erg slecht, maar ik heb maar even wat snel in elkaar gezet. De verhaallijn zit al wel helemaal in mijn hoofd, alleen zoek ik nu nog wat rollen. Even voor de duidelijkheid, Mia doet mee in plaats van Cher Lloyd.


    Rollen
    # Beste vriendin Mia. Ze helpt Mia erg met haar problemen en is haar grootste fan. Ze kan vrij arrogant zijn, maar is vooral erg grappig.
    # Beste vriend Mia. Hij is een stoere jongen en doet erg veel voor zijn reputatie, maar is eigenlijk ontzettend lief en zal wel goed voor een meisje zorgen. Hij heeft een hekel aan Niall.
    # Vriendin Harry. Ze is vrij arrogant en voelt zich erg goed, omdat Harry uiteindelijk voor haar heeft gekozen. Ze mag Mia niet.
    # Vriendin Louis. Ze is een ontzettend leuk en lief meisje, waar de beste vriendin van Mia erg jaloers op wordt. Ze is vrolijk en smoorverliefd op Louis. Mia kan het goed met haar vinden.
    # Zus Niall. Ze is erg arrogant en doet alsof Niall haar alles is. Tegelijk is ze verliefd op Zayn, maar dat zal ze nooit toegeven. Ze is goed bevriend met de vriendin van Harry.

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden.
    Hobby's:
    Extra: Van familie tot verleden, van huisdier tot school. Alles wat nog nodig is!
    Titel?
    Waarschuwen?



    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga vriendin Louis invullen, want Louis is gewoon mijn vent en ik vul daarna nog eentje in (krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik ga de zus van Niall invullen ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik ga denk ik vriendin harry invullen en als het mag wil ik er daarna nog invullen


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Rol: Zus van Niall
    Voornaam: Alexandra, 'Alex'
    Achternaam: Horan
    Volledige naam: Alexandra Zoey Horan
    Leeftijd en geboortedatum: 3 September 1994, zeventien
    Uiterlijk:


    -Alyson Stoner
    Hobby's: Net als haar broertje houdt Alex van zingen. Daarnaast houdt ze ook van dansen, van jongs af aan doet ze hiphop dansen. Ze zou echt nooit tussen zingen en dansen kunnen kiezen, ze leeft voor beide.
    Meer hobbies dan dit heeft Alex eigenlijk niet, op alle standaard hobbies na (tv kijken, met vriendinnen afspreken en computeren). Ze heeft ook geen aanleg voor anderen dingen dan zingen en dansen, maar daar heeft ze zich bij neergelegd.
    Extra: Vroeger was Alex een vriendelijk en sociaal meisje, maar het is haar allemaal naar haar hoofd gestegen, na het grote succes van Niall. Een van de redenen hiervoor is, is dat ze heel erg jaloers op haar broer is, al zal ze dit nooit toegeven. Alex had graag gewilt dat zij beroemd zou zijn en niet haar broertje. Alex vecht haar hele leven om beroemd te worden en volgens haar heeft Niall er niets voor heoven te doen en is hij er zo ingerold.
    Titel? Ik zal eens eventjes voor je nadenken (:
    Waarschuwen? Doh!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Vriendin Louis.
    Voornaam: Ellie. Haar echte naam is Eleanor, maar niemand noemt haar zo omdat ze een bloedhekel heeft aan die aan. Zelfs haar ouders noemen haar Ellie omdat als je haar Eleanor noemt ze je gewoon weg negeert.
    Achternaam: Parker
    Volledige naam: Ellie Victoria Parker.
    Leeftijd en geboortedatum: Ellie is 17 en word op 12 december 18. Ze kan niet wachten tot ze haar rijbewijs kan halen.
    Uiterlijk:


    Dianna Argon
    Ellie is een meisje met een heel fragile uitstraling. Aan haar glimlach kan je zien dat het een hele lieve meid is die heel gevoelig is. Ze heeft van die schattige putjes in haar wangen en Louis houdt ervan om er met zijn vingers eens in te porren. Ze heeft mooie, goudblonde haren die speels rond haar schouders springt. Soms steek ze ze eens op of ze zet er eens een krultang in. Ellie staat vooral bekend voor haar prachtige, olijf groene ogen waar ze altijd wat mascara en oogpotlood aandoet om ze meer in de verf te zetten, voor derest draagt ze amper of geen make-up. Van kledij houdt ze van retro. Ze houdt ervan te gaan winkelen in tweedehands zaken en oude dingen een nieuw leven te geven.
    Hobby's: Ellie is helemaal dol op surfen. Ze gaan twee keer per jaar met de familie opreis en dan gaan ze 10 dagen lang elke dag surfen. Soms gaat ze met haar broer er op uit om te gaan surfen ’s nachts voor het speciale effect. In de winter gaan ze altijd naar Miami en in de zomer naar Hawaii, ondertussen heeft ze daar ook al vrienden gekregen. Als Ellie niet op een surfplank te vinden is, zie je haar altijd vrolijk rondlopen met haar nikon en haar kladblok. Ze houdt ervan van alles foto’s te nemen: van bloemen, kinderen, mensen, haar vrienden, zichzelf. Gewoon als herinneringen of als kunst. Sommige mensen worden gek van haar met haar fototoestel, maar Ellie trekt zich daar niets van aan. Haar kladblok heeft ze ook altijd bij om verhalen te schrijven. Ze houdt ervan haar fantasie te laten lopen en te schrijven over alles. Elfjes, de liefde, etc. Ook kan ze heel goed piano spelen en heeft ze thuis een witte vleugel te staan.
    Extra: Ellie geeft veel om haar broertje Thibault. Hij is licht autistisch en een paar weken te vroeg geboren waardoor hij tientallen operatie’s heeft moeten doorstaan, maar steeds bleef hij in leven. Soms hing het aan een zijden draadje, maar hij staat er nog. Ze probeert zoveel mogelijk tijd met hem door te maken omdat ze weet dat hij nog een paar operaties moet doorstaan en dat het ook misschien dan elke moment gedaan kan zijn met hem.
    Titel? Ik ga even denken (:
    Waarschuwen? Ja


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: vriendin harry
    Voornaam: lydia
    Achternaam: johnson
    Volledige naam: lydia carter johnson
    Leeftijd en geboortedatum: 17 16-8-1996
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden.


    taylor swift
    Hobby's: ze vind het heel leuk om eerst een mooie foto te maken en die daarna na te tekenen. ze zingt ook vaak mee met haar muziek, maar durft dat niet in het openbaar te zeggen
    Extra: ze heeft een jonger broertje. hij heet kenny. ze woont samen met hem bij haar oma omdat haar ouders zijn overleden tijdens een auto ongeluk. ze heeft een tattoo op haar onderrug. ze is net afgestudeerd in een studie fotografie
    Titel? ehm ik ben niet zo goed ik titels bedenken
    Waarschuwen? ja


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    OMG die twee rollen die er staan zijn echt goed en dan kom ik aan met mijn flut rol. ik haat mijn inspiratie als ik rollen wil invullen. ik begrijp het dus als je mij niet kiest, want eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen. en veel succes met je verhaal alvast, en ik ga hem zowieso lezen


    I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

    Rol: Zus Niall
    Voornaam: Véro
    Achternaam: Horan
    Volledige naam: Véronique Horan.
    Leeftijd en geboortedatum: Véro is één jaar jonger dan Niall, dus is nu 17.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Véro is gepassioneerd Jazz danseres. Ze danst als sinds ze 5 is en toen begon ze met gewoon wat ritmische oefeningen één uurtje in de week, maar nu is alles al uitgegroeid tot op een professioneel niveau van 16 uur in de week. Véro doet ook mee aan wedstrijden en heeft thuis op haar kamer een hele kast vol met bekers die ze steeds spaart. Doordat Véro zeer gesteld is op haar sport volgt ze speciale diëten, drinkt ze niet en gaat niet zo heel veel uit om fit te blijven. Door het harde trainen ondervind ze de laatste tijd wat pijn aan haar rechter knie en is er als de dood voor om aan te denken te stoppen met dansen.
    AH BAH BAH DEZE IS SLECHT.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Harry
    Voornaam: Maddie, Mads.
    Achternaam: Carter
    Volledige naam: Madeline Claire Carter
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 14-06.
    Uiterlijk:

    -Bridgit Mendler.
    Maddie is een mager meisje van ongeveer 1.68 meter lang. Ze heeft lange blonde haren, waar een klein beetje slag in zit. Meestal houd ze het gewoon in de krul, maar soms stijlt ze het. Zelf is ze het meest trots op haar haren. Haar ogen hebben een diepblauwe kleur. Meestal draagt ze meisjesachtige kleding zoals rokjes of stiletto's. Ze houd erg van sierraden, vooral diamanten of pareltjes. Ze heeft een enorme kledingkast, waar ze ook echt trots op is.
    Hobby's: Maddie houd ervan om te winkelen met haar zus Madison, ze hebben dezelfde kledingsmaak en daarom is het handig om met elkaar te winkelen. Ze houd er van om te zingen, wat ze al sinds haar tiende doet. In haar vrije tijd houd ze er ook van om naar het strand te gaan, heel rustgevend. Dan tekent ze alles wat ze ziet. Ze kan wel uren aan op het strand zitten en tekenen.
    Extra: Maddie heeft een tweelingzus, Madison en een twee jaar oudere zus, Spencer. Samen met haar zussen. Ze wonen bij hun vader Alec. Toen Maddie elf was, is hun moeder Grace overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. Hun vader begon met drinken om het verlies te verwerken en toen nam haar oudere zus Spencer de leiding in huis. Inmiddels heeft haar vader een nieuwe vriendin. Omdat ze nog maar net samen zijn doet Evy, de nieuwe vriendin van hun vader, nog helemaal niets in huis.
    Haar zussen zijn ook degene doe haar altijd hebben geholpen. Dankzij een fout van haar vader zaten de drie zussen op verschillende scholen. Madeline werd enorm gepest toen ze een beugel droeg vroeger, maar dan kwamen Madison en Spencer naar haar school om het op te lossen.
    Madeline is allergisch voor muggenbeten en daarom is ze heel voorzichtig en controleerd ze haar kamer extra goed. Ze heeft een enorme hekel aan spinnen en insecten.
    Haar slechste eigenschap vind ze zelf dat ze rookt. Als ze uitgaat drinkt ze ook.
    Titel? Euhmm, Secretly in love with you.
    Waarschuwen? Yes please.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 9:20 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Beste vriendin van Mia.
    Voornaam: Olivia
    Achternaam: Campbell.
    Volledige naam: Olivia Sophie Campbell.
    Leeftijd en geboortedatum: Olivia is 16 en wordt 17 op 11 februari.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden.


    Hayden Panettiere.
    Hobby's: Olivia houdt ervan om mensen aan het lachen te maken en droge moppen te vertellen. Verder is ze gek op voetbal, wat ze bijna elke dag in de week doet en waar ze ook heel goed in is en zingt ze graag. Ookal kan ze dat absoluut niet.
    Extra: Van familie tot verleden, van huisdier tot school. Alles wat nog nodig is!
    Olivia heeft een oudere zus; Serena, waar ze heel goed mee op kan schieten en die één van haar beste vriendinnen is. Doordat haar ouders gescheiden zijn, en haar moeder trouwde met een andere man heeft ze een stiefzus; Jennifer, die denkt dat ze overal de beste in is maar waar iedereen altijd wel om lacht en waar Olivia ook een goede band meeheeft. Olivia heeft een moeder die denkt dat ze nog 18 is, waardoor ze de meeste tijd ruzie heeft met haar en Olivia's vader is bijna altijd op zakenreis. Haar stiefvader is ook bijna nooit thuis, maar als hij thuis is komt hij altijd wel met cadeautjes voor iedereen.
    Olivia haalt altijd hoge cijfers, maar buiten dat mag iedereen op school haar en is ze 'best wel populair.'
    Ze heeft één hond, waar ze altijd mee praat, speelt en knuffelt.
    Titel? Ik zal erover nadenken, maar ik ben niet echt goed in titels verzinnen hehe $:
    Waarschuwen? YEAH!

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:29 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Je hebt toevallig niemand voor Zayn nodig? Anders wil ik die wel :Y) anyway

    Rol: Best friend Mia of Zus Niall
    Voornaam: Lauren
    Achternaam: York - Horan (hangt er van af welke rol ;d)
    Volledige naam: Lauren Melani York - Horan
    Leeftijd en geboortedatum: 17 mei 1994 -ze is 17 nu-
    Uiterlijk: klik -Emilie Nereng
    Hobby's: Lauren speelt piano en gitaar en houdt van zingen, al kan ze dat absoluut niet. Ze doet aan moderne dans en paardrijden. Verder houdt ze van schrijven, tekenen en fotografie.
    Extra: Voor Best friend ; Lauren heeft een oudere broer, Kendall van twintig jaar oud. Normaal zou ze ook een jonger zusje hebben gehad, maar haar zusje werd dood geboren. Haar moeder en vader zijn nog steeds gelukkig bij elkaar en daar is ze best trots op want wie kan vandaag de dag nog zeggen dat zijn of haar echte ouders nog samen zijn? Ze heeft twee honden; Kairo en Vinny. Vroeger had ze een kat, Marie, maar die is weggelopen.
    Voor zus Niall; Lauren heeft een oudere broer, Niall die 18 is. Haar vader en moeder zijn al tien jaar gescheiden, maar ze zijn als vrienden uit elkaar gegaan. Ongeveer dagelijks zit haar vader bij haar moeder thuis. Haar moeder heeft ondertussen een nieuwe vriend, Mitchell en haar vader een nieuwe vriendin Martha. Lauren kan het ongelofelijk goed vinden met Mitchell, maar niet zo goed met Martha. Ze hebben één hond genaamd Leena en bij haar vader heeft ze een papegaai namelijk Jack en regelmatig praat hij. Ze heeft een stiefzusje, Jolene (de dochter van Mitchell) en ze beschouwt Jolene als haar echte kleine zus.
    Titel? Ik ben hier slecht in, maar ik denk !
    Waarschuwen? Of course !

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:15 ]

    Pff, die andere van Louis is sowieso veel beter dan de mijne (:
    En toch ga ik invullen want ik wil mijn huiswerk niet maken (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    VRIENDIN LOUIS.*O*

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:06 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Rol: Vriendin Louis Tomlinson
    Voornaam: Lio
    Achternaam: McPherson
    Volledige naam: Lio Lova McPherson
    Leeftijd en geboortedatum: 17. 5.11.1994
    Uiterlijk:

    Malena Costa
    Hobby's:
    Extra: Lio heeft een Braziliaanse én Britse afkomst. Haar ouders leerde elkaar echter in Italië kennen. Lio is de derde jongste. Hun familie bestond uit acht mensen. Haar ouders, Matt McPherson en Layla Alves, twee oudere broers, Nicklas en Alexander, één oudere zus, Lesley, een jongere zus Lexie en een jonger broerje, Tommie. Twee jaar geleden stierf Nick. Hij was een soldaat in het leger en stierf in een oorlog. Op zijn grafsteen staat hetzelfde geschrift als op Lio's zij. 'He's not a soldier, he's a hero.' Ieder jaar gaat ze met Louis op 12 december naar het kerkhof om haar broer te groeten. Ondanks de dood van Nick kan Lio het nog steeds goed vinden met zijn ex-vriendinnetje. Alleen heeft Lio het er moeilijk mee dat zij Nick al heeft vervangen door iemand anders.
    Lio en Louis vieren op 31 december hun drie jaar samen zijn.
    Johnny Depp, Kate Hudson, Cesc Fabregas, Gerard Piqué, Sara Carbonero, Miley Cyrus, Jake T. Austin
    Titel? Love Hurts
    Waarschuwen? Yes Please

    Wijooooooooooo, deze suckt echt een pak (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Vriendin Louis
    Voornaam: Kelsey
    Achternaam: Savarin
    Volledige naam: Kelsey Devonne Savarin
    Leeftijd en geboortedatum: 16 jaar oud, geboren op 18 januari.
    Uiterlijk:


    Demetria Devonne Lovato, oftewel Demi Lovato
    Kelsey is een meisje dat heel erg opvalt met haar mooie haren die over haar schouder heen vallen. Ze verft haar haren vaak, maar haar nature haarkleur is bruin. Ze draagt niet zo heel veel make-up, maar ze houdt van glitter en is een enorme fan van nagellak. Ook is ze heel creatief en zul je haar vaak zien met leuke hoedjes of sieraden. Haar ogen zijn donkerbruin, maar als ze zwarte oogschaduw opheeft lijken ze zwart. Ze is ongeveer 1.66 meter lang, maar draagt vaak hakken zodat ze wat langer lijkt. Ze heeft ook een heel schattig kuiltje in haar kin en bijt vaak op haar lip.
    Hobby's: Dansen is altijd al haar grootste hobby geweest. Om er naar te kijken óf om het zelf te doen. De laatste tijden doet ze het niet zo erg veel, maar toen ze een jaar of 12 was had ze een rol in een dansfilm. Ook is fotografie haar passie. Als ze iets moois of creatiefs ziet, rent ze er meteen op af, pakt haar camera en maakt ze een foto. Ze spaart haar foto's. Ze houdt heel erg veel van zwemmen en fietsen. Het liefst gaat ze een middagje fietsen en wandelen met haar vrienden. Praten kan ze als de beste en ze lacht heel vaak. Kelsey is dus een erg vrolijk meisje.
    Extra:In het verleden was ze een beetje onzeker over zichzelf, maar liet dat niet merken. Op 2-jarige leeftijd is haar vader uit huis weggegaan. Ze heeft twee hondjes, genaamd Bella en Oliver, en één konijn, genaamd Ella. Ze houdt verschrikkelijk veel van haar moeder en is somms ook toe aan een dagje met haar. Op school haalde ze best wel hoge cijfers, maar soms had ze er even geen zin in en liet ze alles even rusten. Haar beste vriendin was daarintegen het tegenovergestelde, maar Kelsey liet zich niet beïnvloeden. Nu is ze van school af en ze is bezig om een goede kunstacademie te vinden. Op school viel ze ook nooit op en ze werd soms gepest. Daardoor voelde ze zich ook een beetje onzeker, maar Louis kan haar iedere dag weer blij maken met zijn leuke grapjes en liefde.
    Titel? Love hurts? I love you so much that it hurts? Bleeding love? Painful love? Ik ben hier niet zo goed in, dat zie je wel.
    Waarschuwen? Jaaaaaaa, zeker wel Sanne!

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:23 ]


    We accept the love we think we deserve.