• Ik vroeg me af of Q eigenlijk wel meespeelverhalen kende, ik heb er geen gevonden. Dus bij deze:

    Catch Us!

    Dit meespeelverhaal zal zich afspelen in de wereld van Harry Potter en om preciezer te zijn; in de vierde generatie.
    Dat betekend dus dat we spelen vanuit de zoons/dochters van bijv James, Roos, Louis...
    Er zullen 7 hoofdpersononen zijn die een hecht vriendengroepje vormen. Ze gaan beginnen aan hun zesde jaar op Zweinstein, maar als het jaar vordert komen er steeds meer berichen over mysterieuze verdwijningen in de krant.
    Iedereen die verdwijnt heeft wel op een of andere manier een band met het vriendengroepje en ze besluiten de verdwenen mensen op te sporen.
    Ze reizen de hele wereld over en proberen de raadsels die de geheimzinnge ontvoerders achterlaten op te lossen.
    Maar lopen ze nu niet een val in?
    En is hun vriendschap bestand tegen de enorme druk?


    Dit zijn de zeven hoofdpersonen:
    - Potter
    - Wemel
    - Malfidus
    - Onbekend
    - Onbekend
    - Onbekend
    - Onbekend

    De onbekende personages mag je zelf verzinnen, vul dan dit lijstje in:

    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Familie:
    Eigenschappen:
    Karakter:
    Patronus:
    Fanunaat:
    Toverstok:
    Goed in:
    Slecht in:
    Haat:
    Uiterlijk+foto:


    Je kan ook bijfiguren maken, dat zijn er in totaal 10!
    Een paar voorbeelden van bijfiguren zijn:
    - Het familielid
    - De ontvoerder
    - De ontvoerde
    - De leraar

    Zodra alle rollen bezet zijn zal ik je een mailtje met verdere instucties geven.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 19:21 ]


    Until the very end

    Naam: Love Potter
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Familie: Vader; Albus Potter, Moeder; Felice Lubbermans
    Eigenschappen: Audrey is vrolijk, ze kan met nogal onverwachtste opmerkingen uit de hoek komen en heeft een nogal sarcastische vorm van humor. Ze is altijd iets te optimistisch waardoor ze gevaren niet snel ziet, en vind het moelijk erg serieus te zijn.
    Karakter: Sarcastisch, optimistisch, vrolijk, niet heel serieus, kan soms nogal bot zijn.
    Patronus: Een draak(je)
    Fanunaat:/
    Toverstok: 21,5 cm, vlierenhout, kern van een vuurbloem.
    Goed in: Puzzels oplossen, spreukwerk, vliegen.
    Slecht in: Toverdranken, Waarzeggerij en uit haar hoofd leren.
    Haat: Mensen die haar over haar oordelen vanwege haar achternaam.
    Uiterlijk+foto:


    Charley is 1.64, ze heeft middellange bruine krullen en blauwe ogen.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:42 ]


    Until the very end

    Jaaa! Iemand die de meespeelverhalen kent ^^
    Ik doe alleen niet mee, want ik zit al in veel te veel verhalen op een andere site (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is toch hetzelfde als een RPG?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Dat is toch hetzelfde als een RPG?


    Ik vind van niet.
    Een RPG is naar mijn mening gewoon een spelletje, maar met een MSV is het echt de bedoeling om er een echt goedlopend en mooi verhaal van te maken. Zoals je bij je stories doet.

    Maar da's mijn mening. Het lijkt eigenlijk heeel veel kop elkaar (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    @ AppleFritter.
    Bandicoot heeft gelijk. Een meespeelverhaal is meestal iets geordener dan een RPG.


    Until the very end

    Ik doe mee


    Naam: Snow Weasley
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Griffoendor
    Familie: Moeder Rosalinde Wemel, en Scorpius Malfidus
    Eigenschappen: Behulpzaam Liefkozend
    Karakter: Lief, aardig en heeft veel met de winter. Snow is een meisje dat niet snel vrienden zou maken. Ze is nogal terughoudend maar wanneer ze je in haar hart heeft gesloten kom je er niet meer uit en is Snow echt een super vriend(in)
    Patronus: Een wolf
    Fanunaat: SneeuwWolf
    Toverstok: Glanzend betoverend bevroren ijs stengel met als kern een haar van een Sneeuwwolf
    Goed in: Verweer tegen de zwarte kunsten, Toverdranken, en Gedaante verwisselingen.
    Slecht in: Kruidekunden
    Haat: Nergens in
    Uiterlijk+foto: Sneeuwwit haar. Bleke huid en een warme uitstraling. Ze heeft licht grijze ogen net als haar vader. Haar tanden zijn altijd kristal wit.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 17:57 ]


    Have a little faith

    Naam: Amelia Megan Abigail Callaerts (Bijnaam : Mia)
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Ravenklauw
    Familie: Haar moeder is Madeleine Duron en haar vader is Evan Callaerts
    Eigenschappen: Behulpzaam, Eigenwijs & Slim.
    Karakter: Amelia is haast altijd behulpzaam. Daarnaast is ze ook erg eigenwijs en als zij iets wil of wil dat iets op haar manier gebeurt dan krijgt niemand dat uit haar hoofd gepraat. Ze is erg slim en leert goed hoewel dit eigenlijk niet nodig is omdat ze heel snel dingen begrijpt. Ze is tegen iedereen aardig die aardig voor haar is.
    Patronus: Uil
    Fanunaat: -
    Toverstok: 23.4 centimeter, meidoorn met een kern van drakenhartbloed
    Goed in: Bezweringen
    Slecht in: Waarzeggerij
    Haat: Schijnheilige heksen en tovenaars, slechte cijfers & heksen die bitchy doen
    Uiterlijk+foto:


    Blond haar dat net over haar schouders valt met krullen erin en ze heeft grijze ogen. Ze heeft een lelieblanke huid en zachtroze lippen. Ze is 1.69 m lang en ze is slank


    Physics is awesome

    Ik weet niet, ik twijfel nog.

    Maar als ik iemand doe, is het wel een leerkracht, dat is awesome. :Y)
    Of anders een slytherin leerlinge.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam:Amy Emily Finnigan
    Leeftijd:16
    Afdeling:Gryffindor
    Familie:Haar moeder Katrine Sudes was een Gryffidor student net als haar vader Dean Finnigan haar broer Liam is een Slytherin en haar andere broer Gale is een Ravenclaw.
    Haar Opa en Oma zijn Seamus Finnigan en lavender brown
    Eigenschappen:Lief, garppig, moedig en eigenwijs.
    Karakter:Amy is een lief en grappig meisje ze is soms gemeen maar ze weet altijd goed haar kalmte te bewaren ze is erg moedig en wilt graag altijd op avontuur gaan ze is ook eigenwijs en blijft altijd bij haar eigen mening.
    Patronus:Een eenhoorn net als haar elegant en moedig
    Fanunaat:Een hinde
    Toverstok:30 centimeter lang met als een haar van een Feniks gemaakt van meidoorn hout.
    Goed in:Verweer tegen de zwarte kunsten.
    Slecht in:Toverdranken
    Haat:Mensen die verwachten dat Amy net zo sluw is als haar broer Liam en slim als haar broer Gale.
    Uiterlijk+foto:


    Amy heeft lange rode krullen van haar moeders kant en blauwe ogen net als haar vader ze heeft een lichte huid en is 1.63 lang ze heeft lange dunne benen.
    Haar broers noemen haar 'Mini' door haar kleine lengte

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 15:13 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Pure awesomeness <3


    Naam: Yael Longbottom
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Familie: Vader Robby Longbottom en Moeder Shawn Longbottom. Ze heeft nog een jonger broertje van 13 die in Ravenclaw zit, hij heet Chris. Haar oma en opa zijn Neville en Luna
    Eigenschappen: Slim, moedig, koppig en aardig.
    Karakter: Ze is nogal vreemd net zoals haar grootmoeder maar wel iets minder geflipte variant. Als ze ooit een doel wilt halen dan haalt ze hem ook wat ze er ook voor moet doen. Ze is trouw aan haar vrienden en heeft niet zo'n goede band met haar broertje. Haar ouders vinden haar soms nogal gemeen tegen haar broertje maar zelf vindt ze het normaal.
    Patronus: Een Uil
    Faunaat: Een sneeuwuil.
    Toverstok: 26,1 centimeter lang gemaakt van kersenhout en als kern eenhoornhaar
    Goed in: Gedaanteverwisselingen en Quiditch.
    Slecht in: Geduld hebben. De leraren niet tegen willen spreken
    Haat: Pompoensap omdat ze hier in het derde jaar bijna in is gestikt, Mensen die alles doen wat andere van hen vragen.
    Uiterlijk+foto:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik doe mee(A)!

    Naam: Luna Savannah Malfidus
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenklauw
    Familie: ouders; Roos Wemel en Scorpius Malfidus. Luna heeft een zus, Alida. Zij zit in Huffelpuf.
    Eigenschappen: Luna is heel rustig, slim, leergierig en verlegen
    Karakter: Ze komt afstandelijk over, maar zodra je haar beter leert kennen merk je al gauw dat Luna heel lief meisje is met een goed gevoel voor humor. Ze heeft nogal de neiging om alles te corrigeren, wat regelmatie bij andere mensen voor irritatie zorgt. Luna heeft dan ook oog voor detail, zoals zij het zegt.
    Patronus: Antilope
    Fanunaat: -
    Toverstok: 32 cm, vlier, haar van een eenhoorn
    Goed in: moeilijke opdrachten, Voorspellend Rekenen en zwerkbal, ookal denkt geen haar op Luna's hoofd erover om in het afdelingsteam te spelen.
    Slecht in: andere mensen vertrouwen. Luna heeft dan ook maar een paar echt goede vrienden.
    Haat: mensen die oordelen over iemand zonder hem of haar te kennen en mensen die mee lopen om stoer te zijn of om erbij te horen.
    Uiterlijk+foto:


    Luna's haar kleur is tussen rood en bruin. Luna heeft lang haar en blauwe ogen, ookal zegt de foto van niet >.<

    Xxx

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 17:07 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."