• Ik verveel me ontzettend hard en wil wel een trailer maken voor iemand. Dit is eenmalig, verwacht nu niet dat iedereen direct een trailer van me krijgt. Als ik me nog eens verveel, wil ik gerust verder trailers maken voor jullie. Hier vind je mijn werk. Plop in de wolken.

    Volgende video's heb ik:
    Trailers
    *Abduction Trailer Starring Taylor Lautner Official
    *BO - Trailer
    *My Sisters Keeper (2009) Official Trailer
    *New Moon Official Trailer #3
    *Trailer KOMT EEN VROUW BIJ DE DOKTER
    *Twilight Eclipse Featurette -- Wolf Vampire Alliance

    Videoclips
    *Hush by Automatic Loveletter
    *All Time Low - Lost In Stereo Official Music Video
    *Before This Ship Goes Down - The Material
    *Circles - All Time Low
    *Ellie Goulding - The Writer
    *Ellie Goulding 'Your Song'
    *Hey Monday - Candles
    *Justin Bieber - U Smile
    *Make Up Smeared Eyes - Automatic Loveletter
    *Orianthi ft. Lacey - Courage
    *Paramore - Emergency [OFFICIAL VIDEO]
    *Paramore - Monster [OFFICIAL VIDEO]
    *Paramore - Playing God [OFFICIAL VIDEO]
    *Selena Gomez & The Scene - Who Says
    *Taylor Swift - White Horse
    *Tonight Alive - 'Wasting Away' [OFFICIAL MUSIC VIDEO]
    *You Me At Six - Stay With Me [OFFICIAL VIDEO]
    *You Me At Six ~ Finders Keepers Offical Video
    *You Me At Six - Liquid Confidence


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aanbod vandaag ook geldig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mooie trailers.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Sanity schreef:
    mooie trailers.
    Thanks. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil er graag een voor mijn verhaal, Cursed Gifts. Maar moet je beeldmateriaal hebben etc. Want dat heb ik allemaal niet bij de hand D:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Ik wil er graag een voor mijn verhaal, Cursed Gifts. Maar moet je beeldmateriaal hebben etc. Want dat heb ik allemaal niet bij de hand D:
    Over wat gaat je verhaal?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cursed Gifts

    Er wordt gezegd dat we onze ware aard niet hoeven te verbergen. Maar dat moeten we wel degelijk. Door een gemuteerd gen in onze evolutie is er een nieuw soort ras mensen ontstaan, mutanten worden we genoemd. We beschikken over bovennatuurlijke gaven, dus ‘normale’ mensen verafschuwen ons en zijn we gedwongen het te verbergen.
    Dit verhaal verteld over het leven dat wij volgen, hoe wij onze gaven zien en hoe wij dit zullen proberen te verbergen.


    Het gaat dus over vijf jongens, ieder met hun eigen gaven. En in dit verhaal wordt hun leven verteld.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Cursed Gifts
    (...)

    Het gaat dus over vijf jongens, ieder met hun eigen gaven. En in dit verhaal wordt hun leven verteld.
    Oki ik denk niet dat ik daar iets voor heb. Sorry. :/
    Ik had je graag willen helpen, maar dat thema ligt me even te moeilijk en ik weet ook geen videoclips die dit thema zouden bevatten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Jouw trailers zijn altijd zo goed hé. :9~


    SLOAN.

    Passerby schreef:
    (...)Oki ik denk niet dat ik daar iets voor heb. Sorry. :/
    Ik had je graag willen helpen, maar dat thema ligt me even te moeilijk en ik weet ook geen videoclips die dit thema zouden bevatten.

    Haha, maakt niet uit. Toch bedankt! Het is ook niet iets wat je altijd tegenkomt :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Parabatai schreef:
    Jouw trailers zijn altijd zo goed hé. :9~
    Oh bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sestican schreef:
    (...)
    Haha, maakt niet uit. Toch bedankt! Het is ook niet iets wat je altijd tegenkomt :3
    Als je nog een andere story hebt, wil ik je altijd helpen, maar deze is me ietsje te moeilijk. Sorry daarvoor.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Als je nog een andere story hebt, wil ik je altijd helpen, maar deze is me ietsje te moeilijk. Sorry daarvoor.

    Ik heb er een die net begonnen is, een moderne versie van Assepoester. Orginaliteit heerst


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil best een trailer van je hebben, maar mijn ding is zo moeilijk uit te leggen.

    Twee beste vrienden doen net alsof ze iets hebben en dan worden ze verliefd op elkaar en intussen bespieden ze een vriend ze die een nieuw vriendinnetje heeft. En het speelt zich af in Barcelona. :Y)


    SLOAN.

    Sestican schreef:
    (...)
    Ik heb er een die net begonnen is, een moderne versie van Assepoester. Orginaliteit heerst
    Haha leuk. :) Mss als ik de trailer van Enchanted en A cinderela story download dat ik daar iets mee ben. Maar jij moet het weten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Haha leuk. :) Mss als ik de trailer van Enchanted en A cinderela story download dat ik daar iets mee ben. Maar jij moet het weten.

    Ik zou het leuk vinden (:
    Het is een fanfiction over Liam Payne, dus ik weet niet of je hem erin kan verwerken? Voor het meisje heb ik nog geen uiterlijk e.d. dus dat maakt niets uit (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.