• One Direction light up our worlds like nobody else.





    We have One Direction Infection.. And yeah we're proud of that..

    NUMBER 1 IN THE UK! NOW THEY'RE GONNA BE WORLDWIDE AND WE ARE SO FREAKING PROUD OF THEM!


    What's so bad about being different?

    NOOO DIT VIND IK ECHT NIET LEUK!
    Ik kreeg vandaag vet hard een manderijn tegen mijn voorhoofd. (Dat kwam omdat een jongen uit mijn klas die manderijn gooide naar iemand die achter mij zat.. n ik draaide mij om naar die jongen die achter mij zat en die gast sloeg hem keihard tegen mijn voorhoofd.)
    en nu zie begint er een blauwe plek te komen;(


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:



    WOW PURE HOTNESS


    i'm broken, do you hear me.


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Nouis schreef:
    NOOO DIT VIND IK ECHT NIET LEUK!
    Ik kreeg vandaag vet hard een manderijn tegen mijn voorhoofd. (Dat kwam omdat een jongen uit mijn klas die manderijn gooide naar iemand die achter mij zat.. n ik draaide mij om naar die jongen die achter mij zat en die gast sloeg hem keihard tegen mijn voorhoofd.)
    en nu zie begint er een blauwe plek te komen;(
    ;o;o;o;o dat is echt niet leuk! probeer hem te bedekken met foundation? ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:



    CUTIEE<3


    What's so bad about being different?

    NIAM schreef:
    (...);o;o;o;o dat is echt niet leuk! probeer hem te bedekken met foundation? ;o


    Doe ik ook;o
    ugh het ziet er niet uit gwn;o


    What's so bad about being different?

    HAHAHAHAHAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NIAM schreef:

    HAHAHAHAHAHAHAHA




    HAHAHAH GEWELDIG !


    i'm broken, do you hear me.

    Honeys, ik ben eerst een hoofdstuk voor een ander verhaal aan het afschrijven.
    en dan maak ik mijn hoofdstuk voor ons verhaal.
    want ik heb inspiratie teveel xd


    Some things are changing too much.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Bradford schreef:



    deze is zooo cute<3


    What's so bad about being different?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!