Ik ga dus een verhaal starten over een High School, hihi. Het verhaal zal gebaseerd zijn op de film Detention en One Direction zal hier een rol in spelen. Als je een suckish uitleg wilt, moet je hieronder even lezen. (:
De leerlingen van Grizzly Lake High zijn geschokt als ze horen dat er een moord op hun school is gepleegd en dan al helemaal als de politie tien leerlingen als hoofdverdachten ziet.
De school zorgt ervoor dat alle tien de leerlingen elke dag tot half tien ’s avonds moeten nablijven, enkel de conciërges’s en het schoolhoofd op school, in de hoop dat de dader toegeeft.
Maar wat als geen van de tien leerlingen ook maar iets met de moord te maken heeft en de dader zich ondertussen nog in de school bevind – klaar om te moorden?
Komen de tien onschuldige leerlingen er op tijd achter, zodat er niet nog meer doden vallen?
Ik zoek dus een aantal rollen, het liefst erg uiteenlopend. Van tienermoeders, cheerleaders en junkies tot nerds, gothic’s en bedenk maar. (: Wees zo origineel mogelijk!
Wat ik zoek
# 1 meisje, hoofdcheerleader.
# 4 erg uiteenlopende meisjes. Cheerleader, tienermoeders, junk, nerds, gothic, meisje met overgewicht, musicalster, wees origineel!
# Schoolhoofd, vader van Niall Horan.
# 1 conciërge.
# Overig.
Invullen
Rol:
Naam:
Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd, geboortedatum: Tussen de 15 en 19 jaar. Niet iedereen is 17 / 16!
Nationaliteit:
Karakter: Iedereen heeft minpunten, onthoudt dat! Niet iedereen is vrolijk, enthousiast, druk, slim, grappig en sportief tegelijk.
Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefst een actrice – niet al te standaard en niet allemaal ongelofelijk knap ajb.
Hobby’s: Wat doet jou personage zoal in zijn vrije tijd?
Overig: Van familieleden tot verslavingen, geloof en huisdieren. Dit hoeft niet, maar het zou leuk zijn. (:
Ik kies niet de eerste, maar de beste uit. Je mag zoveel personages maken als je wilt. xxxxxxxxxx
Her heart was a secret garden and the walls were very high.