• Tekst:Hi peepsz ! Ik zou eens zo lief zijn om mezelf voor te stellen. Raquel is mijn naam en ben 16 jaartjes oud. Ik heb pas mijn Super Sweet 16 gehad en het was geweldig ^^ Ik doe lekker waar ik zin in heb en als mensen mij stom aankijken om hoe ik doe of om hoe ik er uitzie kijk ik gewoon stom terug x] Mijn ouders accepteren mij niet helemaal en vinden het nogal moeilijk met hoe ik eruit zie,maar het doet me niet zoveel. Ik vind het mooi en dat moeten hun maar accepteren !! Ik ben best koppig en bitchy maar ik kan ook heel lief zijn en hyperactief !! Zo zul je me ok vaak zien als ik samen met mijn vriendinnen ben <33 Met de meiden ga ik graag uit of gewoon ergens in het centrum rond hangen. Ook ben ik verslaafd aan ijsjes, vooral Ben & Jerry lieft ik het meest <33 Waar ik niet tegen kan als mensen ruzie maken om nix en als mensen me andere niet accepteren. Vandaar dat ik het niet zo goed met me ouders kan vinden. Verder doe ik al vanaf me 11e aan HipHop and i love it ^^ Maar ik moet nokken. Byeee <33
    Foto: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2s8mjgh&s=4
    Favo's: Favo Music; Porcelain and the Tramps
    Favo jongen: Alex Evans[past bij verhaal he ;]]
    Favo drink: Red Bull
    Favo cutie: Gloomy Bear

    zo goed ?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Tekstje; Hoi,ik ben dus Kim en heb lang glimmend rood haar maar heb dat lichtblond geverfd. Ik ben erg lang en dat komt door me lkange benen en ik ben ook erg lang omdat ik bijna alleen maar fruit eet enzo. Verder heb ik niet veel info behalve dat ik jullie allemaal VETT CAKYS VIND!! DOEI!!
    Foto: PLuk er maar 1 uit me fotoboek
    Jou favo's: Huh?

    Ik wil een rol! ^^
    Maar wat bedoel je met favo's?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik wil Bill (A) maar info komt zo x]


    Lalalalalalalala.

    Tekstje;

    Haay lieverds«3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud of jong,je beslist zelf maar hoe je het bekijkt.Ik ben dus eindelijk volwassen en heb sinds kort ook mijn rijbewijs.Mijn hobby's zijn shoppen en ik hou van kleding en make-up.Ja je raadt het al,ik ben vaak in het centrum te vinden!Ik hou ook erg van feesten en uitgaan en wordt dan ook vaak met een kater wakker.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds,en ja dat was het wel een beetje.Dus ik laat jullie nu in de steek,so bye «3

    Foto; KOMT
    Favo's: Uuhm als ik het begrijp wat je bedoelt zeg ik Bill x]


    Lalalalalalalala.

    Tekstje;
    Hey iedereen, ik ben Anke, 17 jaar. Ik heb lang zwart haar, met een blonde pony. Ik geef geen fuck om wat anderen van me vinden, kijken ze mij raar aan kijk ik net zo raar terug. Ik ben een hyperactief kind die altijd wel iets weet te antwoorden. Als ik niets te doen heb ben ik meestal te vinden in het winkelcentrum met vrienden. Ik hou van feesten, shoppen en afspreken met vrienden, want ik ben er altijd voor ze als ze me nodig hebben. Ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan school, daarom skip ik ook wel eens een paar uurtjes. Verder weet ik eigenlijk niet meer zo veel te vertellen ofzo, byebye <3
    xoxo Anke.

    Foto; http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2w734wj&s=4
    Favo Jongens; Paul Griffiths, Alex Evans.
    Favo Muziek; Verschillende rock/hardrock/metal liedjes.
    Favo clothes; Skinny jeans, zwart shirt met velle print en vel gekleurde sieraden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ooowkk!!

    Tekst:
    Phebe!! Noem me maar Freedent! Ik ebn 13 jaren jong, binnekort de mijlpaal van 14 jaar ^^.
    Ik volg Morderne wetenschappen 2de jaar. Ik ben nog piepjong zo te zien xD Ik ben naturel en piercing en dergelijke heb ik niet. Ik ben punk en draag vaak veiligheidspelden door mijn oren... Ondanks ik geen oorbellen heb ^^.
    Ik heb de hekel aan shoppen en heb een tweeling broer. Foto's zijn te vinden in mijn fotoboek of op www.nl.netlog.com/PheebselSHIT
    Ik ben verlsaafd aan chocolade en Freedents ^^
    Meer heb ik niet te zeggen.


    Favo: Uhmn?... Gustav zeker xD


    death to the one at the end of the serenade.

    kan je daar iets duidelijker mee zijn ?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hebben wij de rol nou ? (A)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Coole titelx3


    Sweet dreams will come true.

    Tekstje:

    Haii!
    Say is de naam, aangenaam kennis te maken! x3 Zestien jaartjes geleden vloog er een dronken ooievaar over die mij per ongeluk liet vallen, en vanaf af dat moment lag ik dus op deze aardbol! >< Kom a.u.b niet aan mijn gitaartje of aan mijn vrienden, want ik kan niet zonder! Buiten gitaar spelen skate ik ook vaak. Muziek is echt een passie van me, dus ik ben niet te vinden zonder mp3! ;] Prop me maar niet in een hokje want ik prop even hard terug! x']
    See ya!
    -XxX- Say

    Foto:

    //i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    //myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    Favo's:

    Gitaar - Muziek - Tokio Hotel - IceCream - Lolly's - Skaten - Vrienden - Chocola - Candy - Dromen - Onweer


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...