Ik was bij mijn oom, daar waren ook mijn nichtjes en neefje. We liepen dus zo in het winkelcentrum daar. De rest wilde naar huis maar ik en één van mijn nichtjes, die al wel veertien is, Nichtje klinkt zo klein. bleven daar nog even winkelen. Maar oke, we liepen dus met z'n tweeën in het winkelcentrum. Zij begon te vertellen dat het uit is tussen haar en d'r vriendje. Toen gingen we over naar het onderwerp dat zij dus zeg maar zo'n huppel is en naar Flinty's gaat. Flinty's is een jongerencentrum waar bijna alleen maar van die alternatieve mensen komen. Ging ze daarna heel vrolijk vertellen dat ze bevriend is met heel veel van dat soort mensen. Ik denk zo van 'dat is niet zo heel raar.' Begon ze daarna te vertellen dat ze Avenged Sevenfold luisterd. Ik stond daar echt van 'like wtf.. AWESOME!' Ik vroeg of ze ook die band kende en of ze dan ook naar het concert van Black Veil Brides ging. Zei ze dat ze wel wilde maar niet wist of ze mocht.
Daarna nog een heel gesprek over haar muzieksmaak, en over Flinty's. Ik vroeg of ik vrijdag mee mag naar Flinty's en toen mag ik mee. *O*
En om het nog een beetje nuttig te houden, hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? :'3
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.