• Wil je een bordje waarop je naam staat? Of een zin die je aanspreekt? Ik maak ze voor je.
    Voorbeelden:

Wat ik moet weten:
    Favoriete kleur(en) of gewoon kleur(en) die je erop wilt:
    Tekst die erop moet: -hoeft niet, ik kan ook een soort collage maken van je favo artiest of iets dergelijks-
    Plaatjes:

Ik kan NIET blenden -ik kon het wel, maar het werkt niet meer-

Mee bezig:

Af:
    - beyzos90
    - ThisIsReal

[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 11:19 ]

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

It's amazing how someone can break your heart, and you can still love him with every single piece.

<-- zoiets.

Plaatjes:

Alvast bedankt hé!

Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

ow shit die plaatjes doen het niet:

Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

Waar zijn die m&m's voor?
    En ik kan niet mengen, dat weet je

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

beyzos90:

Groter
    Misschien iets anders dan je bedoelde, maar ik vind het eerlijk gezegd wel mooi

FilmReel schreef:
    beyzos90:

Groter
    Misschien iets anders dan je bedoelde, maar ik vind het eerlijk gezegd wel mooi

De kleuren van de strepen zijn misschien iets te fel... Maar vooral blijven oefenen als je er plezier mee hebt. :Y)

I can't even think straight.

Anhysbys schreef:
    (...)
    De kleuren van de strepen zijn misschien iets te fel... Maar vooral blijven oefenen als je er plezier mee hebt. :Y)

Dank je. En ze wilde dit soort kleuren -en ik kan het nog altijd aanpassen als ze het anders wil-

heey wil je er nog een voor mij maken?

kleuren: licht blauw en licht roze
    tekst: There comes a day when you realise turning the page is the best feeling in the world, because you realise there's so much more to the book than the page u were stuck on
    plaatjes:

I HATE IT WHEN PEOPLE SAY THINGS ABOUT YOU THAT AREN'T TRUE

ThisIsReal schreef:

tekst: There comes a day when you realise turning the page is the best feeling in the world, because you realise there's so much more to the book than the page u were stuck on
    plaatjes:

Of course

What do you think?

Groter

Je mag meerdere dingen aanvragen

ThisIsReal schreef:

plaatjes:

dat had zayn getweet. -a-

Save me from myself.

aberforth schreef:
    (...)
    dat had zayn getweet. -a-

*heeft geen twitter* Echt? Awesome. En nu heb ik er een plaatje van gemaakt Ik moet echt gaan zeuren of ik twitter mag