• OMG mijn vader gaat zo een nieuwe laptop kopen en mijn zus krijgt er ook 1 en wie krijgt er weer niks :S IK omg ik haat dat zo zij word altijd met alles voorgetrokken =,= hebben jullie dat ook altijd? o.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ja! Mijn zusje wordt altijd voorgetrokken. Ik weet hoe je je voelt


    Music is the new sex

    Mijn broer word altijd voorgetrokken ><


    Wie du mir, so ich dir.

    Yaa,,mij susje word ook altijd voorgetrokken =.=


    Crack a bottle

    Ja! ook met andere dingen enzo; maar men broer heeft een laptop gekregen, en men vader heeft er nu ook eentje gekocht met cam (ik móét écht zen ww kraken) en ik moet op zo'n heel oud ding computeren, waar niet eens es geluid op zit -.-'

    Kee, ik ben dus zwaar blij dat ik enigs kind ben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    IK OOK :@


    Take My Hand Take A Breath ...

    nee, IK word voorgetrokken omdat ik de jongste ben

    Ik ben niet voor niets zwaar blij dat ik enigs kind ben

    mijn zusje en broertje worden voor getrokken... ik ben de oudste dus ik zal wel voor mezelf zorgen denkt men ma altijd ...


    A Noble was Born in Chaos

    ja dat heb ik dus ook. mijn broertje mag altijd de duurste schoenen kiezen. en ik?? ik moet weer een paar 10 tjes minder:S.+ de meeste dingen moeti k van mijn eigen geld kopen. en mijn broertje?? nee!

    ik ben de oudste,
    ik word het meest genegeerd,gehaat en hete laatst met alles,
    maar mijn broertje en zusje niet, mijn broertje heeft niet eens een laptop nodig ik kats wel, voormijn werk jeweettogh? en krijgt hi zo'n splinternieuwe laptop en ik mag ernaar kijken ¬¬
    en mijn zusje heeft dik tv enzo in kamer en ik dan ,

    jupjup, weer NIX!

    Ik ben niet voor niets zwaar blij dat ik enigs kind ben
    idd! maar k snap wel dat het vervelend is asl je zusje of broertje word voorgetrokken


    http://dwergiie.blogspot.com/

    me zusje word ook altijd voor getrokken bij me pa -_-' maar bij me mama word ik voor getrokken maar als ik iets nodig heb dan moet ik het meestal altijd kopen van me eigen geld

    wajooow, mij zus mag ook altijd alles en ik niet


    Nvt

    Mijn zus en broer wonen al alleen dus ben zowat " enigskind "


    Spirits move me, every time I'm near you.