• T is niet eerlijk :C
    K was vandaag op school en ik krijg van een lerares een opdracht: we moeten een vreemd iemand aanspreken en met diegegen een praatje maken. We moeten dan letten op hoe het contact verloopt. Hebben diegene en ik oogcontact, hoe loopt het gesprek, voel je je gemakkelijk, klikt het, dat soort dingen.

    Dus ik denk; méétiiinnnggg, jeej 8D I mean, meetings zijn leuk, en dan kan ik mn opdracht doen. Heb ik een reden om naar een meeting te gaan haha ^^
    Maar nu is mn probleem dus. Het moet voor volgende week vrijdag af, dus zo veel tijd is dat niet. Ik weet dat er morgen via hyves een meeting in Eindhoven en een maximeeting in Utrecht zijn georganiseert, maar dat is vanaf mij niet naast de deur -Eindhoven is 1 uur avec le trein, utrecht zo'n 2 uur- daarbij mag ik van mn ouders niet alleen. En ik krijg echt niet iemand zo ver om mee te gaan, voor morgen! Zowiezo wilt nooit iemand mee :[

    Dus nou ben ik zielig D: Nee ik heb geen zelfmedelijden hoor [a]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:56 ]


    Inspiration can hit you any time

    het is toch niet zo moeilijk om een vreemd iemand aan te spreken? naja, ik vind van niet 8)
    mischien wil iemand hier op q wel mee


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hmm, dat is wel een aparte opdracht. Maar in de trein is het ook heel makkelijk om mensen aan te spreken, heb ik ook al een paar keer met mensen een gesprek gehad. Het was in ieder geval niet veel anders dan een normaal gesprek, wel gewoon met oogcontact etc. Ik wilde in de herfstvakantie een meeting in Leiden organiseren, maar daar heb je nu ook niets aan :x. Naja, ik zou in ieder geval gewoon eens iemand aanspreken en van tevoren al een beetje bedenken wat je dan wil zeggen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle