• Ja, omgg :C
    Vanavond gaan we uit YEAH alleen, ik weet niet wat ik aan moet doen. Ik kan wel op google zoeken, maar ik woon niet in America dus ga geen kort jurkje aan doen! Heeft iemand leuke suggesties? :)

    edit; JA in America zie je mensen altijd uitgaan in van die korte jurkje enso, :D

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 15:02 ]


    Hey babe!

    Ik doe gewoon altijd gewoon iets aan wat ik leuk en lekker vind zitten. Niet echt speciaal ofzo. Gewoon een tregging, en sneakers of vans ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    *Denkt even aan jou kledingkast*

    Ehhh, ik heb je eigenlijk te lang niet meer echt gezien, ik ben al je kleren kwijt! Doe gewoon iets simpelt, een wit topje, met een strak, zwart rokje met die zwarte riem, en e, jij had geen vanz ofzo toch? doe dan ballerina's aan.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Skinny jeans, leuke sneakers, simpel truitje/hemdje met een sjaal of ketting erop, doe wat leuks met je haar en je bent klaar! :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dudley schreef:
    Een leuk jurkje hoeft helemaal niet kort te zijn. ^^
    Ik doe altijd jurkjes aan en een zwarte legging. ;D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    een jurkje met een legging/panty eronder is altijd leuk!
    en GEEN killer heels:O

    een skinny broek met een topje en een vestjeen ballerinas?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    legging, hotpanst en dan een leuk t-shirt of zo :p


    Love sheds light one the darkest of times

    Kort strak rokje, panty, vans en een leuk shirtje


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    gewoon je mooiste kleding? geen floddershirts ofzo


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    weheartit schreef:
    Ehm, gewoon een kort broekje, met een leuk topje ofzo dr op? ^^


    I feel guilty after every bite I take.

    Je gaat uit, dus doe simpele schoenen aan met iest van een jeans en een topje/shirtje/vestje? Ik doe daar nooit zo moeilijk over. En verder een leuk make-upje en wat sieraden en klaar.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik draag gewoon mn kleding in het dagelijks leven dus; spijkerbroek, shirtje en allstars of vans ofzo.