welk TC stukje vinden jullie echt mooi/aangrijpend/Lief/verdrietig/enzo??
ik zelf vindt:
Zonder er nog echt verder over na te denken ben ik al weer op de trap gevlogen om de buurt rond Bill onveilig te maken. “Liefje?” Begin ik als ik net over de overloop loop en hem niet hoor of zie. Ik heb hem gewoon even nodig in mijn armen, ben toe aan een knuffel van mijn Fuzzybunny. Een lach verschijnt op mijn gezicht als ik terug denk aan dat romantische moment met hem, terwijl onze gedachtes op de Malediven lagen te zonnen. “Billy” ga ik door en kijk of hij in zijn eigen kamer is. Een doortrek geluid hoor uit de badkamer komen met een “Ja” gevolgd van Bills mooie stem. Gelijk draai ik mij om en zie Bill mij vragend aankijken, terwijl hij met zijn handen over zijn broek gaat om ze droog te krijgen van het wassen. “Kusje” zeg ik moeilijk door mijn al getuite lippen. Lachend komt hij op mijn af en omsluit mij gelijk in zijn zachte armen. Zijn lekkere lichaamsgeur omringt mij gelijk en maakt mij zweverig van verlangen naar hem.
een mooi stukje!!
van TWINcest=echt mooi!!
en die van TC [no haters] ook!Dat was de álléréésté die ik van TC's serie's maakte!
xX
If you don't understand my silence, you will never understand my words.