• Ik mag al heel lang mijn kamer schilderen en ik heb met mijn pa afgesproken om een tekst op mijn muur te maken en dat willen we eigenlijk gaan regelen, maar ik kan niet kiezen tussen deze twee.
    Dus graag hulp <3
    Dare to dream.
    Dreams don't always have to exist, while the sun is down and your eyes are shut.


    SLOAN.

    Bij mij komt er: If I lay here, if I just lay here. Would you lie with me and just forget the world? :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Netsky schreef:
    Bij mij komt er: If I lay here, if I just lay here. Would you lie with me and just forget the world? :'D


    Chasing cars!


    If we had not a soul, music would have created it.

    'I'll sleep when I'm dead!' - Most awesome text ever. Zeker op een slaapkamermuur! :9~

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:06 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    1e. Zo'n lange tekst vind ik niet mooi op een muur :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk toch de eerste.


    The truth is out there.

    Square schreef:
    Ik weet niet hoeveel ruimte er is op je muur. Als je een groot en leeg vlak hebt kun je die tweede nemen, maar anders zou ik voor de eerste gaan, gewoon omdat die kort en krachtig is. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    2e!


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Square schreef:
    Ik weet niet hoeveel ruimte er is op je muur. Als je een groot en leeg vlak hebt kun je die tweede nemen, maar anders zou ik voor de eerste gaan, gewoon omdat die kort en krachtig is. (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beiden zijn niet echt tekstjes die ik zou nemen,
    maar dan zou ik toch voor de eerste gaan,
    tenzij je echt een grote muur hebt,
    dan de 2de (:
    Het hangt er gewoon vanaf welke kleuren je gaat nemen, hoe je kamer eruit ziet etc.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    een


    <3

    Square schreef:
    Ik weet niet hoeveel ruimte er is op je muur. Als je een groot en leeg vlak hebt kun je die tweede nemen, maar anders zou ik voor de eerste gaan, gewoon omdat die kort en krachtig is. (:


    I feel guilty after every bite I take.

    De eerste.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Genius schreef:
    1e. Zo'n lange tekst vind ik niet mooi op een muur :'D


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    de tweede, maar gewoon omdat het een langere tekst is. :3


    Save me from myself.

    Eerste


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.