• They light up our worlds like nobody else <3






    Fuck everything, we've got One Direction Infection <3

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 16:33 ]


    What's so bad about being different?

    Oeh eindelijk klaar met hw =D

    NIAM schreef:
    ik heb aan de ene kant wel zin in morgen, want het is wel gezellig, maarje moet een vlot maken en het water op, maar dat weiger ik echt want straks val ik daar in. en je moet ook op palen meer dan 10 meter hoog in de lucht, en dan naar een bel springen enzo, dat vind ik echt supervet haha.


    dat is niet zo heel erg hoor dat vlot, ik had dat eerst ook vorige x met sportdag dat ik dat niet wou, maar het was gewoon superleuk!
    en ik weet dus niet wat wij allemaal gaan doen dus ik neem ook gewoon een handdoek mee.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    SADDJASDK ik moet zaterdag misschien met Dames 3 meedoen, daar gaat de Q meeting in Bergen op Zoom -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    mijn pa zei vanmiddag; sanne je hebt toch geen pfeiffer he ;o;o (of hoe je dat ook schrijft)


    Als je dat hebt is echt kut, ik had dat in de eerste :o Daardoor miste ik best veel en kon ik in de tweede niet door naar vwo ):
    Maar als je dat zou hebben zou je ook steeds best wel snel ziek worden. Dan voel je je gewoon ziek van de moeheid. Raar te beschrijven.
    Ik hoop dan voor je dat je dat echt niet hebt :o
    Maar als je het 1 keer hebt gehad kun je het, als het goed is, niet nog eens krijgen.

    Narry schreef:
    Oeh eindelijk klaar met hw =D


    Yaaaay. <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    oh is het zoals klierkoorts?
    ik weet niet wat klierkoorts is hahah ;x

    & Robin, ik ben nu niet echt meer moe, dus ik zou het niet weten hahaha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)

    Als je dat hebt is echt kut, ik had dat in de eerste :o Daardoor miste ik best veel en kon ik in de tweede niet door naar vwo ):
    Maar als je dat zou hebben zou je ook steeds best wel snel ziek worden. Dan voel je je gewoon ziek van de moeheid. Raar te beschrijven.
    Ik hoop dan voor je dat je dat echt niet hebt :o
    Maar als je het 1 keer hebt gehad kun je het, als het goed is, niet nog eens krijgen.
    ik heb het nog nooit gehad hihi, maar ik hoop ook echt dat ik het niet heb.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NIAM schreef:
    (...)
    ik heb het nog nooit gehad hihi, maar ik hoop ook echt dat ik het niet heb.

    Als je er echt aan twijfeld, zou je bloed moeten laten prikken bij de huisarts. Want anders weet je het nooit zeker.

    @Sanne, je kan het gehad hebben zonder het te weten haha,
    maar ik denk dat het bij jou ook gewoon is omdat je ineens weer best veel doet enzo, en vooral op donderdag heb jij een zware dag.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    haha, sanne houd niet van prikken, dus dat word nog wat dan ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    haha, sanne houd niet van prikken, dus dat word nog wat dan ;x

    Tja of ze loopt gewoon met de twijfel rond en steekt gewoon iedereen aan, dat mag ook (cat)

    IK BEN ALS DE DOOD VOOR PRIKKEN ;o;o;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hoi schatjes <3333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Is Joëlla nog op trainen? Ze is namelijk wel online op msn, maarja dat is ze al de hele tijd en die neemt ze er mee naar toe x'D