• haay haay (:

    nou ik mag dus gaan kiezen tussen ene tatoo op ene piersing ...
    nou will ik heel erg graag ene tatoo op mijn arm van ene ster ofzow.. maar ik zou ook wle graag ene lippiersing willen..
    nou vraagje ..
    zou ik ene tatoo doen of ene piersing ??
    en als ik een tatoo zou nemen ?? wat voor misschien ??

    nja i hope you can help me (A)

    Xxoxx


    A Noble was Born in Chaos

    als ik jouw was de piercing want een tatoo is voor altijd en je zit er altijd aan vast dus ik ga voor de piercing ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    LIPPIERCING!

    Maar je moet het zelf weten!

    Als je een tatoo neemt, weet ik niet welkje je moet nemen [a] :P

    xx

    PIERING GIRL ANDERS JIJ SPIJT HEB LATER


    Take My Hand Take A Breath ...

    jah kej ik weet dat tatoo voor evah is maar dat vin ik dus geen pro xD want ik will dit bijde al bijna 2 jaar xD


    A Noble was Born in Chaos

    een tattoo.. een ster ofzo?.. Nou als je het alleen doet om het ofzo.. omdat het je leuk lijkt zou ik even wachten als ik jou was.. Een tattoo moet iets speciaals zijn.. iets waarvan je op je 80ste nog zegt.. goh wat ben ik hip dat ik dat ooit gedaan heb.. Kun jeje voorstellen hoe een doodnormale ster eruit ziet als je 80 bent xD?

    Een piercing kun je er altijd uithalen.. en is in feite ook goedkoper.
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    jah das waar maarja een ster is mijn lievelings teken dat is het al voor zover ik het me kan heninneren en verder wou ik er miss iets met mijn geboorte in willen verwerken.. ik bedoel das best belangrijk op die dag ben ik immers op de wereld gezet 15 jaar gelee (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Ik weet niet, je hoort zo vaak dat mensen na een tijdje hun tattoo lelijk vinden. Dan gaan ze het weglaseren en dat is pijnlijk én lelijk
    Piercing lijkt mij veel mooier

    Ik zou piercing doen, aangezien sommige tattoo's echt lelijk zijn.


    blame the bully.

    Piercing^

    ik zou ook voor piercing gaan

    heb der zelf ook ene ;)


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    Eeej
    zo'n tattoo wil ik ook
    allé een sterretje op m'n polls
    maar ik weet ni wat je zou doen, maar ik denk mss best piercing, xD

    Piercing ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    hmm jah xD veel diej zegge piersing xD cuwl !! '
    maar ik zit toch te twijvele.. ik will al sins zeker mene 8e ene tatoo.. ik heb toen ene keer zoiets moois gezien!! dus dat is nooit meer mene kopie uit gegaan xD mja lippiersing is idd wel goedkoper.. mjaa ik twijfel nog steeds..


    A Noble was Born in Chaos

    mijn nicht heeft maar 1 tatoe!(dat is met de naam van mijn oom want die is overleden:( (huil)) dus als een soort herdeking aan hem!
    voor de rest heeft ze alleen maar piercing's!maar da was ook eens ontstokken,en dat is heel erg pijnlijk(zei ze!) dus zelf kieze meid!!

    Hopelijk kom je der uit!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Idd Tattoo voor altijd. Maar ik vind tattoos mooier dan piercings. Maar als je ene tattoo neemt moet je ook iets pakken wat je altijd leuk zal gaan vinden. En ook niet al te klein.


    I live for the applause, you will die for it.