• Voor alle kattenliefhebbers, wat is er juist speciaal/leuk aan jouw kat(ten) of katten in 't algemeen, als je er zelf geen hebt!

    (kitty)

    It's all about me-ow

    Laat ik nog een kattenverhaaltje toevoegen. Heel veel jaren terug was ik met mijn broer op weg naar m'n oom & tante, want zij zouden de dag op ons passen. Onze kat achtervolgde ons, zoals onze katten áltijd doen en dan vervolgens hun hoofd wegdraaien als je hun kant opkijkt *incognito* (cat). Enfin, wij doorlopen en komen terecht bij een sloot met daarvoor struikjes. De kat wilde over de struikjes springen, maar belandde in de sloot 8D Je wilt niet weten hoe snel hij uit de sloot was. Haha.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dilemma schreef:
    Ik blijf mijn katten knuffelen, ondanks mijn allergie (cat)

    En ze blijven mij knuffelen :')
    en ze zijn liiieeff <3

    Je hebt anti-allergie katten :'D Maar dat zijn volgens mij echte raskatten, expensive 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn katten zijn gewoon zo lief en schattig en zacht en knuffelig en en en geweldig :9~ Vooral mijn eigen kat, dat is zo'n sloom beest. Maar zoooo lief (heart2)


    -

    Mijn kat is best raar. Ze is dik en oranje, met grote groene ogen en altijd chagarijnig. Ik ben ook best vaak chagarijnig dus dan ben ik chagarijnig met haar


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik gooi helemaal nooit katten in de lucht omdat ik het nog steeds leuk vind dat ze altijd op 4 poten terecht komen hoor (kitty)(cat)

    Ik ben dol op de kat van mijn tante (:
    Alleen hij niet op mij.. ):


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander