• Voor alle kattenliefhebbers, wat is er juist speciaal/leuk aan jouw kat(ten) of katten in 't algemeen, als je er zelf geen hebt!

    (kitty)

    It's all about me-ow

    Laat ik nog een kattenverhaaltje toevoegen. Heel veel jaren terug was ik met mijn broer op weg naar m'n oom & tante, want zij zouden de dag op ons passen. Onze kat achtervolgde ons, zoals onze katten áltijd doen en dan vervolgens hun hoofd wegdraaien als je hun kant opkijkt *incognito* (cat). Enfin, wij doorlopen en komen terecht bij een sloot met daarvoor struikjes. De kat wilde over de struikjes springen, maar belandde in de sloot 8D Je wilt niet weten hoe snel hij uit de sloot was. Haha.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:30 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind ze eng omdat ze mij altijd krabben o.o


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ze zijn zo aanhankelijk, en lief en knuffelig en springerig en AWWWW @_@ *Gaat katten knuffelen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Nu kunnen we de nationaliteit van de kat herkennen (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Link? :( *Kan het niet lezen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bas: Hij is zo verschrikkelijk dom, dat het echt niet normaal is (heeft zijn staart ook 2x gebroken en wss een geestelijke aandoening x'D) maar is dus precies wat heb zo verschrikkelijk lief maakt.
    Sparta: Zijn naam is al gewoon awesome, maar hij is ook heel erg slim en apporteert zelf (en hij mept alle andere katten in elkaar als ze iets doen wat hem niet aan staat x'D)
    Kaj: Kaj is heel slim, we moesten een nieuwe kast kopen, gezien hij wist hoe de deurtjes open gingen en dus steeds in het eten zat x'D En hij sabbelt nog steeds aan je vingers, is zo schattig :3
    Nero: het is mijn rare beestje en hij komt ook altijd als ik 'raar beestje!' roep. Zijn staart is te lang voor hem om omhoog te houden en hij is heel slungelig. Als hij heel snel rent, krult zijn staart vaak om en dan rent hij soms wel eens schuin x'D En dan lijkt hij net zo'n klein aapje als hij rent, dezelfde als in pirates.

    Tadaaaa (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    StoryBelle schreef:
    Ze zijn zo aanhankelijk, en lief en knuffelig en springerig en AWWWW @_@ *Gaat katten knuffelen*

    Of afstandelijk, gemeen en kattig.
    Nee geef mij toch maar een hond, daar ken je tenminste wat mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StoryBelle schreef:
    Link? :( *Kan het niet lezen*

    Dan doet gij rechtermuisklik op 't plaatje, klikt op 'Afbeelding openen in nieuw tabblad' en voilà :'D!

    http://data.whicdn.com/images/10964651/tumblr_lk1rz6y97h1qa35qqo1_500_large.jpg

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Applejack schreef:
    Bas: Hij is zo verschrikkelijk dom, dat het echt niet normaal is (heeft zijn staart ook 2x gebroken en wss een geestelijke aandoening x'D) maar is dus precies wat heb zo verschrikkelijk lief maakt.
    Sparta: Zijn naam is al gewoon awesome, maar hij is ook heel erg slim en apporteert zelf (en hij mept alle andere katten in elkaar als ze iets doen wat hem niet aan staat x'D)
    Kaj: Kaj is heel slim, we moesten een nieuwe kast kopen, gezien hij wist hoe de deurtjes open gingen en dus steeds in het eten zat x'D En hij sabbelt nog steeds aan je vingers, is zo schattig :3
    Nero: het is mijn rare beestje en hij komt ook altijd als ik 'raar beestje!' roep. Zijn staart is te lang voor hem om omhoog te houden en hij is heel slungelig. Als hij heel snel rent, krult zijn staart vaak om en dan rent hij soms wel eens schuin x'D En dan lijkt hij net zo'n klein aapje als hij rent, dezelfde als in pirates.

    Tadaaaa (krul)

    This is Sparta 8D

    Dat 'ie schuin loopt, lijkt me echt komisch :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prudence schreef:
    (...)
    Dan doet gij rechtermuisklik op 't plaatje, klikt op 'Afbeelding openen in nieuw tabblad' en voilà :'D!

    http://data.whicdn.com/images/10964651/tumblr_lk1rz6y97h1qa35qqo1_500_large.jpg


    O.O Zo slim ben ik niet :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prudence schreef:
    (...)
    This is Sparta 8D

    Dat 'ie schuin loopt, lijkt me echt komisch :')


    Ja, dat roep ik ook best vak als hij weer eens heel trots zit of een andere kat onder de bank gejaagd heeft x'D

    En dat is het ook. Momenteel ligt hij op één van de kussens op de bank, met zijn neus zo in het kussen gedrukt x] Dus hij ligt op zijn neus x]

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 15:30 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prudence schreef:



    Nu kunnen we de nationaliteit van de kat herkennen (wbw)


    Mijn kat lijkt heel erg op de Nederlandse :9~

    Maar wij hebben drie katten, eentje is een bitch en gromt alleen maar en komt alleen thuis voor eten :')
    Maar de andere twee zijn heel erg lief, het zijn moeder en dochter en ze piepen soms zo schattig :3 Alleen een van die twee durft bijna niet meer naar buiten omdat ze aangevallen is door een hond (kuthonden). +ze heeft een prooienhoekje en daar neemt ze soms vlinders of motjes mee naar toe :')


    As travars

    En ik vind het zo geweldig dat katten allemaal een eigen persoonlijkheid hebben :9~


    As travars

    Moriarty schreef:
    (...)

    Mijn kat lijkt heel erg op de Nederlandse :9~

    Maar wij hebben drie katten, eentje is een bitch en gromt alleen maar en komt alleen thuis voor eten :')
    Maar de andere twee zijn heel erg lief, het zijn moeder en dochter en ze piepen soms zo schattig :3 Alleen een van die twee durft bijna niet meer naar buiten omdat ze aangevallen is door een hond (kuthonden). +ze heeft een prooienhoekje en daar neemt ze soms vlinders of motjes mee naar toe :')

    Honden zijn meestal bang voor onze katten :'D (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik blijf mijn katten knuffelen, ondanks mijn allergie (cat)

    En ze blijven mij knuffelen :')
    en ze zijn liiieeff <3


    Destroy what destroys you.

    Prudence schreef:
    (...)
    Honden zijn meestal bang voor onze katten :'D (krul)


    hahah ach! Honden zijn ook bang voor de kat die ik als eerste noemden, en soms zit hij dan achter die honden aan lol
    En onze jongste van anderhalf jaar is al drie keer in de sloot gevallen en door een auto aangereden maar ze leeft nog!
    En de andere heeft al twee nestjes gehad terwijl ze toen nog maar anderhalf/twee was.


    As travars