Hee. Ik zit met een probleem. En ik zit er écht mee anders zou ik het niet plaatsen. Normaal bespreek je je problemen met je vrienden en dat is juist mijn probleem.
Al een jaar heb ik hier last van. Ik heb geen vrienden. Ik zit in een klas van 25 mensen en er zijn vriendschappen in de klas van tweetallen en ik heb dus eigenlijk helemaal niemand. Ik loop met twee meisjes de hele tijd mee (ik loop er echt achteraan) omdat ik helemaal niemand heb. En dit vind ik zo erg. Ik heb gewoon geen vrienden. Mensen praten wel met ze maar ik kan merken dat ze me niet uit kunnen staan en ze doen heel afstandelijk. Ik heb al zo vraag afgevraagd wat er mis met me is maar ik kan het maar niet vinden. En ik wil zo graag een beste vriendin of vriend, net zoals de rest maar ik val echt buiten de boot. Er zijn altijd tweetallen in de groep en ik loop er letterlijk achteraan. Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, en alles wat ik doe of zeg op school daar worden mensen boos om. Het is mijn examenjaar en mijn cijfers verlopen prima maar ik voel me zo kut! Ik wil ook gewoon dat iemand om mij geeft die geen familie is, want mensen die buiten mijn familie staan geven echt niks om me, terwijl iedereen in de klas zo hecht met elkaar is. En ik wil ook gewoon geheimen delen, opdrachten samen doen (want je doet op onze school alles in tweetallen) en plezier hebben.
Hopelijk vinden jullie niet dat ik me aanstel, want ik zit echt met dit probleem. Ik heb nog nooit een situatie zo erg gevonden.
[ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 18:42 ]