• Ik zat dus op Hyves, een beetje profielen aan het bekijken van mensen die ik ken. En dan kom je aan bij de kinderen die in groep 8 zitten; bij mijn broertje in de klas. En daar zitten écht van die sletten tussen. Kinderen van 12 jaar, die zich kleden en gedragen alsof ze 16 zijn. En van die superlieve meisjes die er uitzien als barbiepoppen. Serieus, ik heb nu echt iets van: "Wtf o_O?"


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    OH DAT KEN IK O_O
    Zo laats liep ik met mn vriendin in haar oude basisschool.
    die groep 7/8 kindjes waren echt sletjes.
    EN SCHEEELDEN. O_O
    serieus o_o

    Tja, de jeugd van tegenwoordig (waar ik zelf bijhoor XD)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    What the, waarom o waarom komen er steeds meer barbiepoppen op de wereld --'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Mensen zijn tegenwoordig zo. Ze beginnen overal vroeger mee.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Echt de afgelopen twee jaar, echt iedereen rookt opeens, iedereen draagt makeup, iedereen is fucking arrogant. En dan heb ik het over de bruggers enzo, echt niet normaal. Nu is het echt zo van: de jeugd van tegenwoordig..

    En dat dachten ze vroeger natuuuuurlijk niet over ons.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Agree with you on that, maar ze draaien later - hopelijk - wel bij.


    It's time to be happy again.

    Daar verkijk ik me ook al een aantal jaar op.. ;x
    Zelfde dat ze nu al met de super deluxe mobieltjes rondlopen.. Wat moeten ze daarmee?


    La credenza è una medicina contro il timore

    Yoseob schreef:
    En dat dachten ze vroeger natuuuuurlijk niet over ons.

    Mijn moeder zegt ook altijd: 'Jemig, wat een sletten, die kleden zich alsof ze nu al volwassen zijn. Zo was jij vroeger niet, hoor.'

    Dus nee, eigenlijk niet, nee :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zag onlangs een meisje van zeven met het nieuwste model Blackberry -So jealous (cat)-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Welkom in mijn klas (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik kreeg mijn eerste mobieltje in groep 8! Een ouwe van mijn tante n.n En ik speelde er alleen spelletjes op
    En nu zie ik meisjes uit groep 7 met een of ander nieuw mobieltje >.> Nu is het een soort 1e levensbehoefte ofzo >.>


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jep mijn nichtje draagt heel veel make-up en kleed zich ouder. Dat vind ik wel raar.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Luminescence schreef:
    Ik zag onlangs een meisje van zeven met het nieuwste model Blackberry -So jealous (cat)-

    wtf, wat moet een 7- jarige met een blackberry. ik mag maar hopen dat mijn zusje zodra ze wat ouder wordt haar gezond verstand niet kwijt raakt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoseob schreef:
    En dat dachten ze vroeger natuuuuurlijk niet over ons.


    comfort in c h a o s