• Ik zit er aan te denken om een Tumblr account aan te maken, sinds iedereen me heeft verteld dat het leuk is. Ik zie ook steeds vaker accounts voorbij komen op profielen en in topics.
    Nu vroeg ik me dus af... Wat kun je precies met Tumblr? (ik ben best een computer leek en zit normaal niet echt op sites als Quizlet en Tumblr)




    Edit:
    Mijn Tumblr!
    Ik heb een account aangemaakt en ik snap het eindelijk helemaal! -is best trots op zichzelf-
    Was ik trouwens de enige die hier moeite mee had?

    [ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 19:19 ]


    I can't even think straight.

    Ik zeg gewoon doen! :3 Je kan plaatjes, foto's, video's, quotes etc. posten, rebloggen en liken. Het lijkt heel ingewikkeld eerst, maar dat valt helemaal mee! Neem een kijkje op die van mij, ik heb ook nog niet zo heel lang tumblr. :3 Klik

    Ik was de link vergeten ;$

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 11:55 ]

    Accident schreef:
    Ik zeg gewoon doen! :3 Je kan plaatjes, foto's, video's, quotes etc. posten, rebloggen en liken. Het lijkt heel ingewikkeld eerst, maar dat valt helemaal mee! Neem een kijkje op die van mij, ik heb ook nog niet zo heel lang tumblr. :3 Klik

    Ik was de link vergeten ;$

    Ik kan de tekst aan de zijkant maar half lezen, maar ik vind het verder erg mooi er uit zien! :Y)
    Dank je voor de info


    I can't even think straight.

    Wacht... Hoe kun je, je pagina veranderen? De kleuren enzo, zeg maar.


    I can't even think straight.

    Eigenlijk gaat het nergens over. Je post plaatjes of reblogt ze. De fun zin em in het mensen "ontmoeten" met dezelfde interesses en de geniale gifjes/plaatjes die er soms opkomen te staan :')


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    Eigenlijk gaat het nergens over. Je post plaatjes of reblogt ze. De fun zin em in het mensen "ontmoeten" met dezelfde interesses en de geniale gifjes/plaatjes die er soms opkomen te staan :')

    Haha, oké. Dat kan inderdaad wel leuk zijn, dan. :'P

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 15:29 ]


    I can't even think straight.

    Yay! I did it! And I understand!


    I can't even think straight.

    Ik had er ook moeite mee hoor


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb jullie effe gevolgd,
    en ik vind Tumblr echt geweldig :3
    Daarstraks tijdens de les nog opgezeten (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb er ook eentje (NaanPasserby), maar hij is niet zo speciaal. Ik had er in het begin ook echt moeite mee en met sommige dingen nu nog soms, maar gelukkig heb ik een zus die er al langer op zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://laprincesseaupetitpois.tumblr.com/
    In het begin snapte ik er ook niks van (:


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Ik heb het ook aangemaakt ooit maar snapte er niks van en ben er toen mee gestopt D: haha, ga er weer eens op inloggen.


    Never give up on the things that make you smile.