• zij en ik eigenlijk ook zitten ni een kut periode zachtjes gezegd. Nu wil ik haar opvrolijken door haarn nieuwe storyhier te promoten en kans op meer lezers. Het is een vervolg op Frozen Heart. Het is gebaseerd op mijn leven en twilight erin. It Isn't true is de vervolg. RAak je nieuwsgierig de story is van Huilen Ik hoop dat het lukt maarja ik heb meestal ongeluk:(

Oke samenvatting.

Yvonne en Luc zijn weer levend na op de brandstapel geindte zijn. (weet niet hoe je da typt) Luc is terug bij de cullens en heeft zijn gedachtes terug. HIj mist Yvonne heel erg. Yvonne is bij de volturi en weet niks meer van haar cullen zijn en van luc. Ze drinkt ook mensen bloed. De volturi wou haar stelen omdat ze alle gavens kan. Er komt een gevecht tegen de cullens. Komt het nog goed of niet??

[ bericht aangepast op 15 sep 2011 - 18:19 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

helemaal niemand. Nu vin dik jullie niet meer lief(huil)

miss kun je er een kleine samenvatting bij geven?
    en je spelling even corrigeren en leestekens neerzetten...ik vond het een beetje moeilijk te lezen, jouw topicding...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Vampira schreef:
    miss kun je er een kleine samenvatting bij geven?
    en je spelling even corrigeren en leestekens neerzetten...ik vond het een beetje moeilijk te lezen, jouw topicding...

comfort in c h a o s

samenvatting ^^

danke, danke, danke, maar het heeft ook niet echt geholpen, misschien later

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker