• Ja leuk en aardig, maar er blíjven topics over komen.
    Ik dacht dat het wel duidelijk was dat we ze altijd sluiten en dat het Verboden is! Met de hoofdletter V!
    De volgende keer dat we het zien gooien we er meteen een waarschuwing op.

    Dus niet over 'ik zoek' daar heb je blogs voor, en ook niet om mede te delen, daar is een algemeen topic voor.

    Elke site heeft regels hoor.
    Er zijn maar weinig zonder. En daar is het altijd een complete chaos

    Ja dat is zo! Ik bedoel maar als hier geen regels waren zou quizlet heel sloom wezen waarschijnlijk en zouden er al 100 mensen zijn gestopt vanwege alle rellen die hier uitbreken. Misschien was er dan geen forum of bestond quizlet niet eens meer! Dus we moeten en blij mee wezen quizlet is gewoon een goede site!


    I do not hook up.

    Thanks for the support ^^

    Siham is stout geweest :X


    Lalalalalalalala.

    (: Het is je vergeven. ^^

    Thanks for the support ^^

    Graaggedaan hoor ;]


    I do not hook up.

    voorlopig vernader ik mijn naam niet
    nuja, ik ga het in mijn koppie steken dat ik het niet vergeet

    Ah oei ik had die vorige volgens mij daar niet van gelezen of ik ben het vergeten:$:$:$ Dus daarom had ik er wel een gemaakt:$:$:$


    Live life limitless.

    Mooizo 8D
    Ander pak ik je wel op msn. :'D muhaha
    Ik sla je met m'n krukken :'DDDD

    Als jouw persoonlijke zuster kan ik dat dus even écht niet toestaan (N) Dat gaat dus niet door, jonge dame.


    Bored.

    :[ nou -huil-

    @ de rest
    Geeft niet als je het een keer hebt gedaan, maar vanaf nu het liefst niet meer dus :'D

    :[ nou -huil-

    @ de rest
    Geeft niet als je het een keer hebt gedaan, maar vanaf nu het liefst niet meer dus :'D

    Ai ai kapitein *doet een vaag gebaardje*
    zal het nooooooit meer doen

    Hahaha :'D
    Ja sorry dat het zo dreigend en commanderend overkomt maar anders hebben de meeste er gewoon schijt aan.

    idd, in deze maatschappij moet je streng zijn om gehoord en aanvaard te worden