• Enkele maanden terug (feb-april) was ik heel goed bevriend met een jongen (laten we hem voor het gemak maar DD noemen). Ik was single en hij was single. Er waren geen gevoelens we hadden gewoon lol samen. We steunden elkaar als we het moeilijk hadden en we vertelden elkaar alles. Ik kwam vaak bij hem over de vloer en hij bij mij. Dus we waren niet alleen close met elkaar maar ook met elkaars familie. Totdat ik een vriend kreeg en hij een vriendin. We zagen elkaar niet meer en spraken elkaar niet meer. En nu krijg ik een sms met:
    Het is beter als we niet meer met elkaar chillen.
    Nu we beide een relatie hebben.
    X DD.


    Waarom?

    Ik ben nu een goede vriend kwijt.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:01 ]

    ask him why?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zo he, dan word je ook meteen aan de kant geschoven. Jesus, what a dickface.
    & Ja, vraag hem waarom.
    Ik heb hetzelfde met een vriend van mij, overigens. Hij heeft een vriendin en sindsdien heb ik 't idee dat ik telkens contact moet gaan zoeken. Nu heb ik er maling aan en weiger ik contact op te zoeken. Nu is't zijn beurt. Resultaat: 5 weken geen contact.
    Les: Sommige mensen mogen naar de hel lopen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vraag waarom?


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Hooligan schreef:
    Waarom wist ik dat jij dit was alleenal aan de titel..

    Relevant? Nee.
    Jouw reacties zijn ook niet echt te missen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dus, jullie praten al een tijd niet meer met elkaar, en nu komt die met het idee om niet meer te gaan praten? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Dus, jullie praten al een tijd niet meer met elkaar, en nu komt die met het idee om niet meer te gaan praten? (cat)


    Weetikveel.

    Hij wil de vriendschap eindigen.

    Uneventful schreef:
    Ask him.


    comfort in c h a o s

    Misschien wordt het later wel weer beter, als het uit is met zijn vriendin of zo. Als jullie elkaar nu toch niet zo veel zagen zou ik er ook niet te zwaar aan tillen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik denk zoals vele hier zeggen dat de vriendin gewoon jaloers is, en hij wilt haar dus natuurlijk niet kwijt, zij gebruikt die positie door druk op hem te leggen en hem te laten zeggen dat jullie niet meer met elkaar om kunnen gaan.

    maar, misschien (ik zeg niet dat het gebeurd) als het uit is, dat hij weer contact gaat zoeken.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Asmodeus schreef:
    Misschien is zijn vriendin jaloers (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben echt verdrietig.


    Omdat dit gewoon niet nodig was.

    We konden toch gewoon matties blijven ookal hadden we elkaar al lang niet meer gezien...



    What the flying fuck is the problem?

    Hale schreef:
    Ik ben echt verdrietig.


    Omdat dit gewoon niet nodig was.

    We konden toch gewoon matties blijven ookal hadden we elkaar al lang niet meer gezien...



    What the flying fuck is the problem?

    Sorry hoor, maar je kan het hem toch gewoon vragen. Zo moeilijk is dat toch niet (krul)
    En voor de eerste keer, bedoel ik iets niet gemeen ok

    Vraag het hem gewoon?
    Dat is veel makkelijker dan jezelf zorgen maken van wat er nou aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 21:18 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hooligan schreef:
    (...)
    Sorry hoor, maar je kan het hem toch gewoon vragen. Zo moeilijk is dat toch niet (krul)
    En voor de eerste keer, bedoel ik iets niet gemeen ok


    Ok.

    Maar ik wil dat hem face to face vragen.

    Hoe moet ik dat dan doen?

    Ik kan het me ergens wel voorstellen. Immers, ik zou als vriendin heel erg jaloers zijn als mijn vriend écht heel vaak met één bepaald meisje om zou gaan en alles met haar zou dalen. Dat ligt niet aan vertrouwen, het is gewoon het idee dat je vriend meer tijd spendeert met een ander meisje dan met jou. Ik denk persoonlijk dat jouw huidige vriend het ook niet toe staat te jagen dat je weer heel veel met die andere jongen zou afspreken, toch?
    In ieder geval, haalt niet weg dat je niet meer erover kunt praten met hem. Ik zou nog wel ff een goed gesprek met hem voeren, maar verwacht hier niet te veel van.


    Life is hard and then we die