• Enkele maanden terug (feb-april) was ik heel goed bevriend met een jongen (laten we hem voor het gemak maar DD noemen). Ik was single en hij was single. Er waren geen gevoelens we hadden gewoon lol samen. We steunden elkaar als we het moeilijk hadden en we vertelden elkaar alles. Ik kwam vaak bij hem over de vloer en hij bij mij. Dus we waren niet alleen close met elkaar maar ook met elkaars familie. Totdat ik een vriend kreeg en hij een vriendin. We zagen elkaar niet meer en spraken elkaar niet meer. En nu krijg ik een sms met:
    Het is beter als we niet meer met elkaar chillen.
    Nu we beide een relatie hebben.
    X DD.


    Waarom?

    Ik ben nu een goede vriend kwijt.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2011 - 16:01 ]

    Misschien is zijn vriendin jaloers (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Vraag hem waarom. Misschien kan je er iets aan doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En ik ben het eens met hierboven. Maar toch denk ik dat het komt doordat zijn vriendin misschien jaloers is, of dat hij alle aandacht aan zijn vriendin wil besteden.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ask him.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Storytime schreef:
    Vraag hem waarom. Misschien kan je er iets aan doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zoals ik uit je verhaal begrijp is dat jullie elkaar ook al niet meer zo veel zagen toen jij een vriend kreeg en hij een vriendin.. Is er toen niet bij je een belletje gaan rinkelen van waarom hebben we nu minder contact met elkaar??


    La credenza è una medicina contro il timore

    Storytime schreef:
    Vraag hem waarom. Misschien kan je er iets aan doen.


    Asmodeus schreef:
    Misschien is zijn vriendin jaloers (krul)


    Charleston schreef:
    Zoals ik uit je verhaal begrijp is dat jullie elkaar ook al niet meer zo veel zagen toen jij een vriend kreeg en hij een vriendin.. Is er toen niet bij je een belletje gaan rinkelen van waarom hebben we nu minder contact met elkaar??


    ^ Dat


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    We zagen elkaar niet meer en spraken elkaar niet meer.


    Waarom stuurt hij dan plots een sms om niet meer met elkaar te chillen als je elkaar toch niet meer ziet?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)

    Waarom stuurt hij dan plots een sms om niet meer met elkaar te chillen als je elkaar toch niet meer ziet?



    Als ik dat eens zou weten....

    Waarom wist ik dat jij dit was alleenal aan de titel..

    Charleston schreef:
    Zoals ik uit je verhaal begrijp is dat jullie elkaar ook al niet meer zo veel zagen toen jij een vriend kreeg en hij een vriendin.. Is er toen niet bij je een belletje gaan rinkelen van waarom hebben we nu minder contact met elkaar??


    Ik dacht van hij is verliefd ik ben verliefd.

    We halen die tijd wel.

    Tot dat ik dat smsje kreeg.

    Hale schreef:
    (...)
    Als ik dat eens zou weten....

    Ik snap niet dat je er nu zo zwaar aan tilt als je elkaar toch niet meer zag of sprak. Als het toen niet uitmaakte, waarom nu dan wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat je er nu zo zwaar aan tilt als je elkaar toch niet meer zag of sprak. Als het toen niet uitmaakte, waarom nu dan wel


    Omdat ik dacht we halen die tijd wel in,we zien elkaar later nog wel.

    Asmodeus schreef:
    Misschien is zijn vriendin jaloers (krul)

    Dat denk ik ook. Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. Ik had een hele goede vriend, iemand met wie ik aan 1 blik genoeg had en met wie ik alles deelde. Tot hij een vriendin kreeg. Sindsdien hebben we ruzie. Ik denk dat dit door zijn vriendin komt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook. Ik heb precies hetzelfde gehad als jij. Ik had een hele goede vriend, iemand met wie ik aan 1 blik genoeg had en met wie ik alles deelde. Tot hij een vriendin kreeg. Sindsdien hebben we ruzie. Ik denk dat dit door zijn vriendin komt.



    Hoor je nog eens wat van hem?