• Haaii pretty's <3

    Ik heb dus jaah, een nieuw idee dus kort gezegd, hierover gaat hij;

    Dit verhaal gaat over een meisje. Geen gewoon meisje maar een meisje dat de dochter is van een God. Haar moeder is een normale vrouw maar haar vader is een soort van God [/Zoals Zeus enzoo] Het meisje is een halve soort van Godin dus. Als ze op een dag een superlieve jongen tegen komt [/Zeg nog niet wie van ToHo en hoe] worden ze dikke vriendjes maar daar groeit al snel iets meer uit dat gewone vrienden. Van haar vader mág ze eigenlijk niet met een 'normale' jongen aanpappen, dus een relatie beginnen mar moet ze met een Godenzoon iets beginnen. tóch doet ze het! Maar wat gebeurt er als haar vader erachterkomt?

    Ich weiss dat hij origineel is [/ego] maar ik heb rollen nodig ^^ Hier komen ze en deze keer werk ik NIET met verrassingen ^^ MAAR ALS ER RUZIE VAN KOMT DAN DOE IK DEZE QUIZ NIET!

    Hoofdrol BEZET By; LOLLIPOPx [Adôh]
    BF1 hoofdrol; BEZET By; SWEETxQUEEN
    BF2 hoofdrol [Word vriendin Andreas]; BEZET By; PersianRose
    Bf 3 hoofdrol [Word vriendin Alex Evans]; BEZET By; xNIJNTJE
    Vriendin Georg; BEZET By; ERRORxROMY
    Gewone vriendin Hoofdrol+Vriendin Gustav; BEZET By; Billneukerx3
    Moder van hoofdrol [Is een bloedmooie vrouw hea]; BEZET By; CandyQueenx3
    Huppelkut1 die vriendin met HR wil worden; BEZET By; THxMilkshake
    Huppel2;
    BF ToHo; BEZET By sayXkiss


    Need to know this;
    Rol;
    Waarom die rol [GOEDE REDEN!];
    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!];
    Tekstje;


    KiSsEz <3

    Rol; Vriendin Georg
    Waarom die rol; Omdat me het idee heel leukt vind. En ik jou heel lief vind. En omdat ik graag een hippe rol wil in jou hippe verhaal 8D
    Plaatje; http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/xXscene_btchXx/emo-1.jpg?o=68
    Tekstje;
    ik ben Romy. En ik ben 18 jaar. Ik ben 2x geakt voor me rijexamen en ik ben er mee gestopt dus ik ga me leven door op een scootertje (':. Uhm. Mijn hobby's zijn; Gitaarspelen. Zingen. Teksten schrijven en piano spelen. Ik heb een hegte vriendengroep. Niemand komt tussen ons in. Ik heb een roze hello kitty scooter. En me ouders zijn rijk. Ik ben dan ook een verwend nest. (:. Maar bitches, ik ben er trots op. Ik ben dan ook het type dat alles voor elkaar krijgt. Veder, hou ik van hip hop en rock. Maar ik moet weer gaan. xx, Dikkekus <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    tell us mijn lieverd «3


    Lalalalalalalala.

    Ik..

    Nog geen zin hebben om het te vertellen (A)

    Wil je het me laten weten als ik de rol heb? xx, dikkekus. <3


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nouhou stoute Annelies x]


    Lalalalalalalala.

    OHW OHW OHW IK WIL BF2 Hoofdrol worden ! Ö. Even veranderen.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ohw, met vriendin georg ben ik ooook heeeeeeel gelukkig (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Solly >,< Had je het nou eerder gezegt ^^

    Dat had ik ook weet je nog x] Maar ik heb het ook gedaan omdat ik veel van die mensjes hield en jullie bleven door zeuren x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Rol; BF ToHo

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!]; Lijkt me gewoon super om een rol in jou serie te spelen, en het idee is goed, en ik vind dat een leuke rol! (A)

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!]; http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg

    Tekstje;

    Haii!
    Ik ben Say, een super eigenwijs 16 jarig meisje! Ik speel al best lang gitaar en ik vind het ook super om te doen! Verder skate ik veel en trek ik veel met mn beste vrienden, namelijk de guys van ToHo op! Ze zijn gewoon super aardig en lief, dus blijf van ze af! Ik vind hun muziek ook goed en heb altijd al achter ze gestaan. Ik ben ontzetten nieuwsgierig, koppig, en eigenwijs, maar verder ook erg lief hoor! ;) En prop me niet in een hokje want dan wordt ik boos!
    See ya!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    AAAAH DANKJE LIEF «3


    Lalalalalalalala.

    DANKE <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dankjeeee <3.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Rol; BF ToHo

    Waarom die rol [GOEDE REDEN!]; I Love ToHo en I Love m in jou serie's te spelen

    Plaatje[NIET TE SCENE EMO!]; http://www.scifiupdates.com/home/images/stories/TV/Ghost_Whisperer/Jennifer_Love_Hewitt_003.jpg

    Tekstje;

    Heey Sweety!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong, zoals je op de foto kan zien, heb ik bruine haartjes en bruine ogen =D. Ik heb een obsessie aan jurken ^^ Waarom? Ik vind ze gewoon super sexy x'D Verder ben ik nogal Bitchy maar ik heb ook mijn lieve kanten =D Ik ben verslaafd aan shoppen, omdat ik dan natuurlijk jurken kan kopen x'D Heel dom maar ik kan eigenlijk ook niet wachten tot ik ga trouwen x'D Want dan kan ik super mooie jurk aan! [a] I know ik ben een raar persoontje, maar this is who I am en als je dat niet accepteert, heb je lekker pech! Ik heb ook een zwak voor piano spele,ik weet nu wel denk ik wat jullie denken; Ohh gawd wat is dat voor zo'n net/truttig meisje,maar dat ben ik echt absoluut niet! Tenminste s'avonds niet,ik ben ook nogal van de One Night Stands,drank, dansen en al dat soort shit.. Maar ik ga kappen met dit ontzettende domme lul verhaal ><

    Bubaaaai!<3

    ik wil anders ook wel Huppel2 zijn of moeder ofzeu ><