• Liefste Quizletters... Is er iemand die me uit deze hel kan helpen?
    Ik moet een stamboom tekenen van de nog in leven zijnde leden van de Belgische koninklijke familie, en het lukt me niet omdat al die programma's die dat kunnen niet bij mij werken! D:
    Dus ik dacht... als er iemand is die daar tijd voor heeft (ik moet het morgen inleveren), misschien dat er iemand dat wil doen?

    Kijk, deze stamboom: http://www.hellomagazine.com/royalty/belgium/tree.html

    En deze: http://home.deds.nl/~charlotte/Afbeeldingen/Stamboom/img8.gif moeten samen gezet worden, misschien op een Belgische vlag, maar een andere mooie achtergrond (niet te fel) is ook goed!

    Ze moeten er niet allemaal op, alleen degene die nog leven en een paar ondersteunende mensen. Maar ook aanvullen, want die grijze stamboom is onvolledig, sommige kinderen staan er niet op.



    Deze namen moeten er allemaal op:

    Leopold III (gestorven)

    Astrid (gestorven) (zijn vrouw)

    Mary Lilian Baels (gestorven, zijn 2de vrouw)

    haar kinderen: Alexander (getrouwd met Léa, gestorven), Marie-Christine, Marie Esmeralda



    Kinderen Leopold en Astrid: Josephine Charlotte (gestorven, getrouwd met Jan van Nassau), Boudewijn I (gestorven, getrouwd met Fabiola, die leeft nog), Albert II getrouwd met Paola.



    Kinderen Josephine: Marie, Astrid, Henri, Jan, Guillaume, Margaretha



    Kinderen Albert II: Filip (getrouwd met Mathilde), Astrid (getrouwd met Lorenz Aartshertog van Oostenrijk), Laurent (getrouwd met Claire Coombs)



    Kinderen Filip en Mathilde: Elisabeth, Gabriel, Emmanuel, Eleonore

    Kidneren Astrid en Lorenz: Amedeo, Maria, joachim, Laura, Louisa Maria, Laetitia Maria.



    Kinderen Laurent en Claire: Louise, Nicolas, Aymeric.



    Oké, dat is het!

    Alles staat ook in die stambomen, maar sommige zijn onvolledig, vandaar dat ik het er eventjes bijzet. :3
    Als jullie dan ook de geboortedatums (en evt sterfdatums) erbij zetten dan is het perfect.

    Niemand mòet dit van mij doen, maar als er iemand is die het graag zou willen proberen, dan ben ik je echt heel dankbaar. ^^
    Ik heb zoveel huiswerk dat ik dit allemaal NOOIT ga afkrijgen. D:

    Iemand? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Helaas zit ik zelf met veel huiswerk, anders zou ik het misschien nog overwegen. (:

    En als je zegt dat je zelf met te veel huiswerk zit, kun je je misschien beter daarmee bezighouden in plaats van domme reacties te zetten in het topic van Hale. ;k


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Helaas zit ik zelf met veel huiswerk, anders zou ik het misschien nog overwegen. (:

    En als je zegt dat je zelf met te veel huiswerk zit, kun je je misschien beter daarmee bezighouden in plaats van domme reacties te zetten in het topic van Hale. ;k

    Hahahaha, eeuwig uitstelgedrag, jeweetwel. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Hahahaha, eeuwig uitstelgedrag, jeweetwel. :'D


    Hmm... Ja, dat ken ik wel een beetje. *zou momenteel beter haar taak van wiskunde afmaken* (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Hmm... Ja, dat ken ik wel een beetje. *zou momenteel beter haar taak van wiskunde afmaken* (cat)

    Héhéhé. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    jezus zeg,
    sorry moet herhaling PTA biologie voor morgen leren (moet van mezelg een 9 of hoger krijgen aangezien ik voor alle 3 PTA`s een diepe onvoldoende heb).
    damn ik haat die vakken zeg.


    -

    maar heb je met koloms geprobeerd? je weet wel, die vakken en dan tik de naam en datum en bla bla bla in en dan schuif je de blok naar de juiste plaats.


    -

    4everKaulitz schreef:
    jezus zeg,
    sorry moet herhaling PTA biologie voor morgen leren (moet van mezelg een 9 of hoger krijgen aangezien ik voor alle 3 PTA`s een diepe onvoldoende heb).
    damn ik haat die vakken zeg.

    Ik haat mijn nieuwe leerkracht cultuurwetenschappen, wat een kutwijf zeg. D:
    Al dat huiswerk al meteen op de eerste dag. Bitch. D:
    Succes hé!


    Where there is a sea there are pirates...