• Ik zit dus op een kleine school, met zo´n 800 leerlingen, iedereen kent erlkaar wel en iedereen weet dus ook dat ik Th fan ben, maar nu zijn er brugers die werkelijk waar volgens mij allemaal fan zijn die gewoon de hele hallen bij elkaar zitten te krijsen als een vriendin van hun met een nieuw th tshirt binnenkomt, en zo word ik ook weer raar aangekeken want ja hoor ik dan niet zo te doen, echt ik kan neit zo hyper doen over hun hoor. Ik ga niet krijsen om een kettingwaar het th logo aanzit, ik ga niet scream zingen in de gangen, en ga niet extra mijn best op duits doen omdat ze toevallig duits zijn, en ik ga al hhelemala niet krijzen als blijkt dat er een plaatje van hun instaat,(In duits boek) Onze leraar zei al tegen ons dat hem het vorige uur wat was overkomen, al die meiden(Enkele maa roke) begonnen gewoon te gillen. Nou soryr hoor maar ik schaam me daar eignelijk best voor, omdat ik ook fan ben dnek iedereen dat ik dus ook zo ben maar zo ben ik totaal niet.!!
    x3
    Vat het niet verkeerd op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @ anke
    ja weet ik toch kind. x'D

    maar weetje, wij zagen laatst een jongetje..
    EN die was like, 10 ofzo, en die had een th shirt aan en dat stond eigenlijk wel heel schattig en toen zeiden anke en ik; mooi shirt. (: en toen zei die moeder vind je? en toen werd dat jongetje heel verlegen.
    dat was dan wel weer lief. [a]


    AAP

    Bij mij op sgool saten er vorig jaar miss net 2 à 3 th-fans op ,,maar gwn normalen ,,dus niet van die gillende weetje,,en nu kenn ik al 2 of 3 burgers fsoo die ook th fan sijn en 1 daarvan loopt egt sowat ELKE dag met een thvest of shirt fsoo rond ¬¬
    En soals ik al sei:
    Ikke wilt niet meer fan genoemt worden,,
    WNt als ik seg dat ik dat ben is het gelijk"
    Weer son gillend wijf..
    1: Ik hb een naam ¬¬
    2: ik bn niet son hysterisch kind!
    En ik val half in de herhaling denk ik xD


    Crack a bottle

    Ach iederee respecteerd mijn mening.. en ze vinden het zelfs knap vna me dat ik het fan ben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.