• Vandaag heb ik al zoveel topics opengemaakt voor 1 story, maar ja het was echt nodig. En nu heb ik dus ook menings nodig van een paar. Ik weet namelijk niet wat voor foto ik moet gebruiken voor m'n story en daar heb ik dus hulp bij nodig.

    Ja, ik weet het is een beetje dom, maar mijn verhaal gaat over:

    Wanneer de 16-jarige Aimee Bright een auto-ongeluk krijgt, begint ze visioenen te krijgen over een jongen genaamd (.......). Daardoor gaat ze hem opzoeken om het te stoppen. Maar wanneer zij eindelijk hem heeft gevonden, denkt hij dat ze gek is en wilt niks met haar te maken hebben. Zal Aimee hem nog overtuigen voordat het ongeluk gebeurd?

    en weet maar niet wat voor soort foto ik erbij moet zetten..

    Dus hebben jullie misschien een paar foto's ofso dat je hier kan plaatsen of links van site's?


    XxX

    iemand?

    Volgens mij heilig hier op Q: www.weheartit.com


    It's time to be happy again.

    Google
    Weheartit?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Fitch schreef:
    Volgens mij heilig hier op Q: www.weheartit.com



    _O_


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Fitch schreef:
    Volgens mij heilig hier op Q: www.weheartit.com


    Ja, ik ben daar ook aan het kijken. Maar ik weet gewoon niet wat voor soort foto.

    Deviantart?


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Deviantart?


    Wat is dat?


    I love BTR and One Direction!

    XxSennaxX schreef:
    (...)

    Wat is dat?


    www.deviantart.nl is een website waarop allerlei creatieve mensen van over de hele wereld hun verhalen, foto's, tekeningen en wat dan ook nog verder kunnen uploaden
    Het is wel in het engels, maar soms krijg je ook op nederlandstalige zoektermen goede hits.
    Ik heb er tot nu toe in elk geval alle plaatjes voor mijn stories op kunnen vinden. Echt mega-handig!

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 2:16 ]


    Life isn't about waiting for the rain to pass, it's about learning to dance in the rain