• Staat het hier goed?

    Nou, ik moet dus een beugel, terwijl ik ik helemaal geen rechte tanden hoef. Het is alleen maar onhandig, kost veel geld, het is lelijk en het doet pijn, en ik wil het niet eens, hoe overtuig ik mijn moeder binnen een maand (dan is de afspraak om het te laten zetten) om het niet te laten zetten?

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:11 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    AshKetchum schreef:
    Ik zou het gewoon doen, want anders krijg je er later misschien spijt van. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AshKetchum schreef:
    Ik zou het gewoon doen, want anders krijg je er later misschien spijt van. (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Dat zei ik vroeger voor mijn blokjestijd ook en mama zei toen: "Je zal me toch bedanken dat je het gedaan hebt."
    Ik heb toen 2 jaar blokjes gedragen, in het begin tegen mijn zin. Maar achteraf had mama helemaal gelijk en ben ik haar heel dankbaar dat ze me blokjes deed dragen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dan neem je geen beugel en dan staan ze later zo scheef dat je denkt: 'Had ik maar een beugel genomen toen ik daar de kans voor kreeg.'

    Moet jij weten, ik vind het niet erg slim :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stonem schreef:
    Dan neem je geen beugel en dan staan ze later zo scheef dat je denkt: 'Had ik maar een beugel genomen toen ik daar de kans voor kreeg.'

    Moet jij weten, ik vind het niet erg slim :')


    Stop trying to control everything and just let go.

    Van een beugel krijg je mooie tanden en het is tegenwoordig hip ofzo. Bovendien zijn de tanden een van de opvallendste dingen dus ik snap niet waarom je geenr echte tanden wilt. D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Hooligan schreef:
    Je hoeft geen rechte tanden? .............................


    Waarom is dat zo raar? Ik vond mijn tanden ook prima, ook al is mijn ene voortand niet he-le-maal recht. Ik vind het juist mooi als het niet helemaal perfect is, zoals de standaard. Maar zo ben ik. Zolang je er geen last van hebt, tenminste.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dan weiger je gewoon, maar ik zou je aanraden het wél te doen.
    Een beugel doet echt geen pijn, behalve die eerste week. :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn orthodontist geeft gewoon niemand een beugel als diegene er zelf niet achter staat.


    Don't dream your life, but live your dream!

    AshKetchum schreef:
    Ik zou het gewoon doen, want anders krijg je er later misschien spijt van. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Yarilo schreef:
    Pff, weiger gewoon? I don't know. :/

    Mijn moeder en ik hebben allebei gezegd dat ik het niet hoefde, omdat de situatie dan eerst omgekeerd zou raken en ik dan een kaakoperatie zou moeten ondergaan voor het oké was. Terwijl mijn gebit er prima uitziet en goed genoeg functioneert. :Y)


    ik heb precies hetzelfde!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik zou het wel doen (:
    Voor hetzelfde geld gaan je tanden nog slechter staan, en krijg allemaal van die vage complicaties erdoor.. en dan ben je verder van huis


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat je over een aantal jaar wel anders piept. Je kan ook overigens last krijgen van je tanden in de toekomst als ze erg scheef staan. Ik zou het gewoon doen, mijn ouders balen verschrikkelijk dat ze nooit (of een slechte) beugel hebben gehad, en ik krijg geregeld complimenten om mijn stralende gebit !


    EGYPTIAN GOD

    Ik zou het toch maar wel doen, zo erg is het niet, en als je tanden scheef staan zullen ze verkeerd slijten, en zal je uiteindelijk niks overhouden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Prudence schreef:
    Zo erg is 'n beugel niet D:


    Save me from myself.