• Ik heb die zojuist gehad, maar wat houdt de NIO toets precies in?


    -

    uhm.. geen idee wat het is? IS het een nivo's test..? Of een beroepskeuze test? Waar heb je die moeten maken?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    uhm.. geen idee wat het is? IS het een nivo's test..? Of een beroepskeuze test? Waar heb je die moeten maken?

    x.


    Ik zit nu in groep 8. Om half 11 vandaag gehad.


    -

    ik denk dat dat een soort cito is ofzo? kan dat?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik denk dat dat een soort cito is ofzo? kan dat?

    x.


    Ja, het is voor je advies. Heb jij die niet gehad dan?


    -

    Jaa zoiets had ik toen ook in groep 8 dat is een soort oefen sito toets

    Jawel maar toen heette het CITO ?en dan zoon stom op de kop vraagteken. Maar das al zo lang geleden xD.. 7/8 jaar geleden ofzo. Maar dat is voor welke richting je straks kunt gaan doen. Het is niet alles beslissend want als je die slecht hebt gemaakt en je leraar weet dat jij het beter kan kijkt die welke richting je ongeveer kunt.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jawel maar toen heette het CITO ?en dan zoon stom op de kop vraagteken. Maar das al zo lang geleden xD.. 7/8 jaar geleden ofzo. Maar dat is voor welke richting je straks kunt gaan doen. Het is niet alles beslissend want als je die slecht hebt gemaakt en je leraar weet dat jij het beter kan kijkt die welke richting je ongeveer kunt.

    x.


    oke, dankjewel. <3


    -

    Jaa zoiets had ik toen ook in groep 8 dat is een soort oefen sito toets


    zoiets, ja. :]


    -

    You're welcome :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    JAA
    die heb ik ene paar jaar geleden ook nog geahad :O
    dat zijn gwn alle vakken :'DD en ook vragen van : Vind je het leuk om naar school te gaan?
    of dat was bij de cito O_o x'D

    maarja die toets is wel vet kut -.-'' en ik zou een dag van te voren wat vroeger naar bed gaan :O x'D


    don't Worry...Be gay.

    ik rkijg hem 11november.
    het gaat om je voorlopige opleiding (havo/vmbo&prut).
    maar mijn zus scoorde vmbo1 en doet nu havo dus zo erg telt ie ook niet.
    en de cito gaat er alleen over dat de hogere scholen een eindtoets moeten hebben. ;D
    zoo. ^^

    xoxo


    <i>you'll be the prince and i'll be the princess</i>

    verplaatst naar schoolsubforum ;)

    Uhm... ken ik niet 0.o