• Hi guys!. Ik ga aan mijn eerste story beginnen alleen heb ik wat rollen nodig (:

    Wanneer de 16-jarige Aimee Bright een auto-ongeluk krijgt, begint ze visioenen te krijgen over een jongen genaamd (.......). Daardoor gaat ze hem opzoeken om het te stoppen. Maar wanneer zij eindelijk hem heeft gevonden, denkt hij dat ze gek is en wilt niks met haar te maken hebben. Zal Aimee hem nog overtuigen voordat het ongeluk gebeurd?


    Hij is nog niet helemaal goed , denk ik. Dus ik verander het nog een beetje.

    Rollen die ik nodig heb:
    # Jongen , die Aimee gaat opzoeken.
    # Beste vriendin van Aimee
    # Beste vrienden van Jongen
    # Zus van Aimee


    Ja, dat zijn de twee personen die ik alleen nodig heb.

    Invullen:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Relatie: Hoef je niet perse in te vullen.
    Gezinssituatie:
    Titel?
    Waarschuwing?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 19:14 ]

    HEStyles schreef:
    (...)
    Dan doe je toch dat ze 2 zussen heeft, een tweeling (cool)


    Slim hahaha, eeej ik heb een topic over welke titel ik moet gebruiken. Kan je daar miss op reaferen?, jouwe staat er natuurlijk ook bij.

    Rol: Vriend van jongen
    Volledige naam: Andrew Bueller
    Bijnaam: Andy
    Uiterlijk:


    Karakter: Andy is best wel verlegen, hij vertrouwt alleen échte vrienden maar die mensen, zijn mensen waar hij écht om geeft en hij zou alles doen om te voorkomen dat er hen iets overkomt. In de buurt van meisjes haalt hij meestal gênante toeren uit.
    Relatie: Andy wacht met geduld nog op z'n eerste kus.
    Gezinssituatie: Zijn ouders zijn meestal gaan werken, en om niet te kunnen klagen krijgt hij verschillende beloningen.
    Titel? 'I've seen your future' Sorry, dat is niet zo goed x'D
    Waarschuwing? Graag (:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Rol: De jongen die wordt gezocht door Aimee.
    Volledige naam: Jacob Keegan Parker
    Bijnaam: Mensen noemen hem Jake.
    Uiterlijk: Hij heeft bruin haar, waar middelmatig veel gel in zit. Hij ziet er een beetje ruig uit, maar vanbinnen is hij dat helemaal niet.


    Karakter: Hij heeft een 'het boeit me niet' attitude, maar diep vanbinnen geeft ie heel veel om zijn familie en vrienden. Hij is een gevoelig type en houdt ervan om in de belangstelling te staan. Hij is een persoon die vaak afwezig is, bezig met zijn telefoon en hij is slecht met nieuwe vrienden maken. Hij is ook verlegen, maar durft dat niet te laten zien door zijn vrienden die hem beïnvloeden. Zijn spontane lach maakt de dag van iemand weer helemaal beter. Hij is knap, ziet er goed uit en is grappig. Mensen denken dat hij een badboy is, maar hij heeft dezelfde gevoelens en emoties als anderen. Als hij met zijn vrienden is rookt hij soms mee, en áls een meisje hem aandacht geeft, doet hij zogenaamd 'hard to get'. Maar stiekem vind hij het superleuk.
    Relatie: Geen.
    Gezinssituatie: Zijn ouders laten niet echt zien dat ze van hem houden, waardoor hij onzeker ingesteld is en daarom een soort van 'schijt' heeft aan wat mensen van hem denken.
    Titel? Believe in me of You need to trust me.
    Waarschuwing? Maakt niet uit.


    We accept the love we think we deserve.

    Rol: Maakt niet uit, wat hij het beste vind (:
    Volledige naam: Abbigail Jane Bright
    Bijnaam: Abbi
    Uiterlijk: Lang donkerbruin/zwart haar, grote pikzwarte ogen, fijn neusje, moedervlek in de nek en naast de wenkbrauw, ongeveer 1m66


    Karakter: Ze is heel erg beschermd over iedereen. Ze heeft een enorm groot moederhart, ze doet enorm veel voor de mensen waar ze het liefst van houd. Ze is misschien soms een beetje te lief waardoor mensen ervan profiteren. Als iemand haar vrienden of familie kwetst of aanraakt veranderd ze van dat lief meisje naar gewoon een monster. Ze kan er niet tegen dat de mensen van wie ze houd gekwetst of down zijn. Ze zal altijd de mensen die daar verantwoordelijk van zijn eens goed aanpakken. Misschien soms een beetje te hard. Je kan altijd op haar rekenen, ze is heel erg grappig. Een echte dramaqueen. Soms kan ze van een vlieg een olifant maken en is ze soms heel erg prikkelbaar als er iets niet gaat hoe ze wil en dat is niet zo een goed ding. Ze denkt niet ze doet het gewoon daardoor gebeurd er soms dat ze kwetsende dingen zegt maar dat het eigenlijk totaal haar bedoeling niet was om mensen te kwetsen. Als ze iets wil gaat er er volledig voor en niemand zal haar kunnen stoppen of tegenhouden. Met vallen en opstaan. Ze is heel erg betrouwbaar, daardoor gaan mensen veel met hun problemen, geheimen of roddels naar haar toe. En dat is een beetje te overdreven aan het komen. Ze is heel erg actief, en ze kan altijd de mensen opbeuren. Ze is daarbij ook wel heel erg koppig, en als haar iets niet aantstaat gaat ze dit ook gewoon zeggen.
    Relatie: Hoef je niet perse in te vullen.
    Gezinssituatie: Haar vader heeft hun laten zitten toen ze heel klein was. Dus herrinert ze haar er niet zo veel meer van hem maar toch nog een beetje, ze heeft wel een beeld van hem. Haar grote broer heeft haar voor een grootdeel eigenlijk opgevoed omdat haar moeder nadat haar vader hun heeft verlaten haar in de alcohol gestort. Haar broer is daarbij ook verslaafd aan weed maar vind dat niet zo erg. Ze houd enorm veel van haar broer en niemand zou hem moeten proberen kwetsen want met die persoon of personen zou het wel eens niet zo goed kunnen aflopen. Ze zal niet zo makkelijk jongens vertrouwen (behalve haar grote broer dan) door wat haar vader haar heeft aangedaan. Verder heeft ze een poes waar ze enorm gehecht aan is. Haar broer (die Anthony heet) en zijzelf lijken op geen kanten op elkaar. De meeste mensen kijken verbaasd als ze vertellen dat ze broer en zus zijn. Anthony
    Titel? Urgh, ik ben heel erg slecht met titels dus kan ik je op dit moment geen geven. I'm sorry :c
    Waarschuwing? Ja (:


    Stop trying to control everything and just let go.

    Laat je me weten als ik een rol heb ? (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 20:25 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Rol: Wat het beste past
    Volledige naam: Blue-Angel Angelica Anderson
    Bijnaam: Blue, omdat ze dol is op blauw. Maar soms wordt ze ook Angel genoemdt omdat ze zo lief is.
    Uiterlijk:


    Karakter: Blue-Angel is een heel lief iemand die graag mensen helpt. Vele verwachten het niet van haar maar het is een meisje met veel geheimen die niemand weet. Blue-Angel vertrouwt mensen niet snel, want ze wordt altijd gepest en altijd doen de popi's zich voor als haar vrienden en dan halen ze een streek met haar uit. Echter vertrouwde Blue-Anel, Aimee al snel omdat Aimee net als Blue-Angel 'raar' wordt genoemdt. Blue-Angel krijgt rare dromen die haar de toekomst laten zien, dus ook echt alles en daarmee wordt Blue-Angel gepest want ze wordt dan vaak schreeuwend wakker of ze is zo stijf als een liniaal. Blue-Angel kan je honderd procent vertrouwen, maar als je haar iets aandoet neemt ze wraak. Namelijk toen ze 14 was deed een populair meisje zich voor als haar vriendin en daarna zette ze Blue-Angel voor schut door te vertellen dat ze een crush heeft op die ene jongen die haar nooit zag staan. Later vertelde Blue-Angel haar geheimen door en dat maakt Blue-Angel zo af en toe vals. Ze is dol op leren en is dan ook altijd actief bezig, maar dat verbaasd niemand. Blue-Angel is erg stil en kalm, je voelt je ook heel snel prettig bij haar in de buurt maar soms kan ze nogal terughoudend zijn. Ze is overgevoelig en houd er niet van om in de schijnwerpers te staan. Ze wil het liefst zo onopvallend mogelijk zijn, mar dat lukt niet altijd. Echter is Blue-Angel het lievelingetje van elke leerkracht en daarom wordt er zo min mogelijk vragen aan haar gesteldt. Blue-Angel is erg creatief en dat hoor je ook aan haar originele naam. Ze is niet goedgelovig, maar wel impulsief. Ze kan soms erg gemeen zijn en die Blue-Angel wilt niemand mee maken.
    Relatie: Ze heeft een vriendje die wel inziet hoe prachtig en speciaal ze is. Haar vriendje heet Jason en hij houdt erg veel van Blue-Angel. Jason kan het ook goed vinden met Aimee en daar is Blue-Angel hem dankbaar voor. Ze hebben al 3 jaar een relatie en zijn ook goeie vrienden.
    Gezinssituatie: Ze heeft geen goeie band met haar familie en is dan ook vaak buiten in het bos of iets aan het doen met Aimee of Jason. Haar moeder Emily is een norse vrouw die weinige ook echt aardig vinden en haar vader Tony is een gezellige man, maar aldus sluw en hij vindt Blue-Angel maar een raar kind. Haar zus (Mia) praat en schenkt haar geeneens aandacht ze haat Blue-Angel en schaamt zich voor haar. Haar broer(Blaise) zegt één keer in de week wel eens wat tegen Blue-Angel, maar dat is het dan ook wel weer. Het is een rijke familie die in een groot huis woont.
    Titel: Uhm ik ben slecht in titels
    Waarschuwing: Ja


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rol: De jongen die Aimee gaat opzoeken
    Volledige naam: Liam Ethan Strycks
    Bijnaam: Gewoon Liam maar door sommige vrienden word hij ook strycks (zijn achternaam) genoemd.
    Uiterlijk:




    Karakter: Liam is een spontaan en sociaal. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is slim maar heeft soms wel last van concentratie problemen. Hij is koppig en ontzettend naief. Dat laatste wilt zeggen dat hij het niet door heeft dat een meisje hem leuk vind. Ookal weet de rest van de wereld het hij denkt dat ze gewoon 'aardig' tegen hem is. Liam is musicaal en sportief wat je ook aan hem kan zien. Hij speelt kalssiek piano. Dit laatste weet eigenlijk niemand van hem.
    Relatie: X
    Gezinssituatie: Ookal lis liam zo sociaal. Thuis gaat het minder goed. Hij heeft dagelijsk ruzie met zijn vader. Zijn moeder houd zich er verstandig genoeg buiten maar de twee hebben zulke heftige ruzie's dat ze elkaar werkelijk niet uit kunnen staan. Dit komt omdat Liam zijn vader wilt dat Liam óf het familie bedrijf overneemt óf iets met zijn honkbal talet gaat doen. Liam zelf wilt juist de muziek kant op waar zijn vader niets mee heeft.
    Titel? Sorry..
    Waarschuwing? Heel graag

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 18:59 ]

    Rol:beste vriendin van aimee
    Volledige naam:alysia rose lopez.
    leeftijd:18
    werk:model
    Bijnaam:aly.
    Uiterlijk:alysia
    Karakter:ze kan soms een echte bitch zijn , maar meestal is ze wel aardig.
    ze weet wat ze wil en vecht daar ook voor.
    vrienden zijn belangrijk voor haar , en haar zusje ook.
    je kan haar beter niet uitschelden , want je krijgt het 10 x zo hard terug.
    ze is een meid die altijd alle nieuwtjes weet.
    daarom kan ze niet zonder haar iphone 5.
    Relatie:ze heeft al 3 jaar een relatie met puck
    Gezinssituatie:ze woontt bij puck , ze is het huis uitgezet door haar ouders.
    Titel:secret boy?
    Waarschuwing?:graag


    El Diablo.

    SofieSaade schreef:
    Rol: De jongen die Aimee gaat opzoeken
    Volledige naam: Liam Ethan Strycks
    Bijnaam: Gewoon Liam maar door sommige vrienden word hij ook strycks (zijn achternaam) genoemd.
    Uiterlijk:




    Karakter: Liam is een spontaan en sociaal. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is slim maar heeft soms wel last van concentratie problemen. Hij is koppig en ontzettend naief. Dat laatste wilt zeggen dat hij het niet door heeft dat een meisje hem leuk vind. Ookal weet de rest van de wereld het hij denkt dat ze gewoon 'aardig' tegen hem is. Liam is musicaal en sportief wat je ook aan hem kan zien. Hij speelt kalssiek piano. Dit laatste weet eigenlijk niemand van hem.
    Relatie: X
    Gezinssituatie: Ookal lis liam zo sociaal. Thuis gaat het minder goed. Hij heeft dagelijsk ruzie met zijn vader. Zijn moeder houd zich er verstandig genoeg buiten maar de twee hebben zulke heftige ruzie's dat ze elkaar werkelijk niet uit kunnen staan. Dit komt omdat Liam zijn vader wilt dat Liam óf het familie bedrijf overneemt óf iets met zijn honkbal talet gaat doen. Liam zelf wilt juist de muziek kant op waar zijn vader niets mee heeft.
    Titel? Sorry..
    Waarschuwing?


    Deze ga ik gebruiken!

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Deze ga ik gebruiken!


    Thanks! I'm really happy(flower)