• Nou uh ene XxsennaxX vroeg aan mij of ik haar story wou overnemen , omdat ze geen inspiratie meer had ofso. En ik wil het best wel proberen.

    Het gaat over:
    -meisje heeft ongeluk gehad --> visioenen.
    - verschillende visioenen goede en slechte.
    - een slechte over (weet niet of het een bieber verhaal is) dat hij dood gaat ofzo (vermoord)
    - daardoor gaat ze opzoek naar hem om het te stoppen
    - vind hem, hij denkt dat ze gek is.
    - ongeluk vind plaats maar hij gaat nog net niet dood
    - hij heeft spijt .

    Moet ik er een story over maken of niet?.

    Dit word dan trouwens mijn eerste story als ik hem ga doen.

    XxX.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    doe het gewoon als je het leuk vind.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    doe het gewoon als je het leuk vind.


    Ja, dat kan wel alleen moet ik wel weten of het goed is om er een verhaal over te maken.

    Zoals ik al eerder zei. Het doet me erg denken aan een boek van Simone Van der Vlugt - of hoe ze nu ook weer noemt - een dat gaat ongeveer over hetzelfde als jij net uitgetypt hebt. Dat vind ik erg onorigineel, en ik hou meer van originele verhalen, bovendien is het een Bieber verhaal, en dat zou ik nooit lezen ;3


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Zoals ik al eerder zei. Het doet me erg denken aan een boek van Simone Van der Vlugt - of hoe ze nu ook weer noemt - een dat gaat ongeveer over hetzelfde als jij net uitgetypt hebt. Dat vind ik erg onorigineel, en ik hou meer van originele verhalen, bovendien is het een Bieber verhaal, en dat zou ik nooit lezen ;3


    Oh hahaha, maar ik ga het niet over Bieber doen. Ik ga doen over onbekende personen.