• Ik heb mijn eigen Mamma appelsap ingestuurd, en ben gebeld door die vent van 3FM, GOSH WAT KLONK IK ONTZETTEND STOM! Ik moest vertellen over mijn hobbies, en over school enzo. Gelukkig dat het niet live was! maar zaterdag kwart voor 2 belt hij me en dan kom ik op de radio.. hopelijk kom ik dan wat beter over hahaha! Hij wou mijn website met mijn tekeningen hebben, heb ik gegeven, ontdek ik dat die website van me al half dood is en er alleen maar fotos op staan, geen tekeningen, hahaha! nouja jammer dan.. x'D Ik heb geen zin om op de radio te komen.. achja ik heb al gezegd dat het goed was en dat hij me kon bellen zaterdag. En ik zat midden in de les maar ik zei: OH 3FM BELT IK NEEM EVEN OP HOOR. En toen was het al te laat en nam ik toch lekker op en kon de leraar niks meer zeggen.

    En het onweert hoor ik. Wtf.

    Zijn jullie ook wel eens op de radio geweest ofzo? x'] ik niet.. en ik wil het ook niet.. nu kan ik niet meer terug. x']

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 12:16 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wauw wat gaaf! Maar waarvoor kom je dan precies op de radio? ;o Want ik snap niet helemaal wat dat "Mamma appelsap" nu is..


    “Love is a contradiction.”




    DIT is een mama-appelsap.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raveleijn schreef:
    Ik was m'n mobiel vergeten toen ik boodschappen ging doen, en ben 6 keer gebeld, en ben gemaild, FUCK MY LIFE! Ik heb het gemist : (



    XD stiekem moet ik er om lachen XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Snivellus schreef:



    DIT is een mama-appelsap.

    Ah, dankjewel!


    “Love is a contradiction.”

    Heh, wat? Hoe komt dat? Naar wie heb je appelsap gestuurd? Ik snap er niks van.
    Maar eh, leuk voor je in ieder geval! (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    Ik vind mijn stem vreselijk dus never dat ik op de radio wil :'D

    Iedereen vindt dat denk ik, maar meestal is het niet eens waar. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben ooit op de radio geweest, toen er brand was en ik en mijn opa de enige waren die achter het lint stonden, wij waren de enigen die verder mochten :Y)