• Hey,

    net was er op sommige plekken in NL een aardschok te voelen, van BE weet ik het niet. Hebben jullie het gevoeld?

    Mijn zus en ik waren alleen thuis en we zaten beneden, we dachten aan allerlei boze geesten enzo fail =x


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    C18 schreef:
    Ja! Ineens trilde 't boven, dus ik naar beneden, aan m'n opa vragen: voelde je dat ook? O_o Ik dacht: wth, een aardbeving hier, in Nederland?


    Gebeurd vaker hoor, vooral bij Limburg in de buurt. Maar hier in Rotterdam helemaal niks gemerkt. 8D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Niets gevoeld :3
    (België)


    Let the Night embrace you

    Heel vreemd. Ik voelde niks maar de mensen in een dorp naast ons juist wel en het ligt tegen elkaar aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    WEAREYOUNG schreef:
    helemaal niks. 8D


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Het was op de radio ja.

    AshKetchum schreef:
    Nee, niks gevoeld.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse