• Er was zo'n duur woord voor schoolreglement..
    Iets van stituut ofzo? Wie weet het? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Instituut?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Instituut?


    Dat is toch geen schoolreglement, of zit ik nu fout?


    Happy Birthday my Potter!

    Defensive schreef:
    Instituut?



    Statuut?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is een instelling ;p Toch?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat was het! Het leerlingenstatuut ofzo x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    vaag, want op het internet zijn geen synoniemen te vinden voor schoolreglement :|


    Happy Birthday my Potter!

    Statuten.

    Litwick schreef:
    vaag, want op het internet zijn geen synoniemen te vinden voor schoolreglement :|


    Ja, dat viel mij dus ook al op ;p
    maar het is dus leerlingenstatuut.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dat was het! Het leerlingenstatuut ofzo x]


    daar staan toch de rechten van een leerling in?


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    daar staan toch de rechten van een leerling in?


    Bij ons de regels (: En die heb ik nodig.

    Want ik wil morgene en mutsje op en meestal moet je die af doen, eigenlijk altijd, maar nu lees ik dit:
    Ik draag geen kleding op school die het gelaat geheel of voor een groot deel bedekt.
    Dat doet dat mutsje niet, in andere woorden, ik mag hem op (: En als ze gaan miepen dan zeg ik ze wel dat ze het leerlingenstatuut moeten bekijken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Bij ons de regels (: En die heb ik nodig.

    Want ik wil morgene en mutsje op en meestal moet je die af doen, eigenlijk altijd, maar nu lees ik dit:
    Ik draag geen kleding op school die het gelaat geheel of voor een groot deel bedekt.
    Dat doet dat mutsje niet, in andere woorden, ik mag hem op (: En als ze gaan miepen dan zeg ik ze wel dat ze het leerlingenstatuut moeten bekijken.


    Whahaha, ik vind dit echt geniaal xD


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Whahaha, ik vind dit echt geniaal xD


    Ze zijn dan echt meteen stil hoor, echt geweldig (: Heb daarmee mezelf en de klas al vaker gered.

    We moesten ooit met hele klas nablijven (terwijl het grootste deelte niks fout had gedaan) en ik had gelezen dat als de bel ging voor de pauze leerlingen het recht hadden om het klaslokaal te verlaten,d us dat zei ik en toen mochten we weg.

    2 keer gebeurd (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze zijn dan echt meteen stil hoor, echt geweldig (: Heb daarmee mezelf en de klas al vaker gered.

    We moesten ooit met hele klas nablijven (terwijl het grootste deelte niks fout had gedaan) en ik had gelezen dat als de bel ging voor de pauze leerlingen het recht hadden om het klaslokaal te verlaten,d us dat zei ik en toen mochten we weg.

    2 keer gebeurd (:


    Volgens mij word ik dan gewoon naar de afdelingsleider gestuurd :(


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Volgens mij word ik dan gewoon naar de afdelingsleider gestuurd :(


    Hoezo? je staat toch dik in je recht? :P Je zegt ze alleen hoe de regels zijn n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Fantasia schreef:
    Statuten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.