ik moet een paper in het engels schrijven over het feit dat ik na een vliegtuigcrash op een onbewoondeiland zou terecht komen en dan wat er daar alemaal zou gebeuren en hoe ik zie te overleven
maar ik ben voor de moment echt inspiloos:S
xxx
-
17 sep 2008 - 23:1817 sep 2008 - 23:22
zoek op google naar werkstukken ofzeu en haal daar inspi,miss werkt da (ik weet het nie )
xoxoListen to your heart and your dreams come true ~
17 sep 2008 - 23:27zoek op google naar werkstukken ofzeu en haal daar inspi,miss werkt da (ik weet het nie )
xoxo
haha maar ik haat deze opdracht het moeten dan ook nog eens 1000 woorden in WORD zijnxD17 sep 2008 - 23:29ehmm je bent daar beland en loopt door het eiland en klimt op ppalm bomen en pakt een banaan want je hebt trek ehmm dan komt er een aap den die pikt je banaan jij word boos en rent achter die banaan aan . als je eindelijk hem hebt bereikt dan zie je een heleboel andere apen en he rol word omgedraaid de apen rennen achgter jou aan als je weer vrij bent pak je een stok en schrijft op het zan heel groot s.o.s en dan ga je het liedje van de jb zingen "sos". als je klaar bent en je hebt nog geen hulp gekregen ben je het zat met het spelletje en pakt je mobiel en belt je rijke vriendje op en vraagt of hij je wilt op halen met zijn privé jet
THE END!
My Foughts You Can't Decode
17 sep 2008 - 23:30ehmm je bent daar beland en loopt door het eiland en klimt op ppalm bomen en pakt een banaan want je hebt trek ehmm dan komt er een aap den die pikt je banaan jij word boos en rent achter die banaan aan . als je eindelijk hem hebt bereikt dan zie je een heleboel andere apen en he rol word omgedraaid de apen rennen achgter jou aan als je weer vrij bent pak je een stok en schrijft op het zan heel groot s.o.s en dan ga je het liedje van de jb zingen "sos". als je klaar bent en je hebt nog geen hulp gekregen ben je het zat met het spelletje en pakt je mobiel en belt je rijke vriendje op en vraagt of hij je wilt op halen met zijn privé jet
THE END!
haha GOD jij hebt over veel fantasie(yeah)17 sep 2008 - 23:32(...)
haha GOD jij hebt over veel fantasie(yeah)
whhahaha dat heb ik egt te vaak gehoord al sinds ik heel klein was x'D ging ik hele verhalen verzinnen met lego poppetjes en sávonds bij het avond eten ging ik die aan me ouders vertellen whahaha x'] en toen was ik 6 ofseuw x')My Foughts You Can't Decode
17 sep 2008 - 23:34(...)
haha maar ik haat deze opdracht het moeten dan ook nog eens 1000 woorden in WORD zijnxD
wajo
den weet ik het ook nietListen to your heart and your dreams come true ~
17 sep 2008 - 23:34(...)
whhahaha dat heb ik egt te vaak gehoord al sinds ik heel klein was x'D ging ik hele verhalen verzinnen met lego poppetjes en sávonds bij het avond eten ging ik die aan me ouders vertellen whahaha x'] en toen was ik 6 ofseuw x')
te gek voor woorden :PxD17 sep 2008 - 23:35(...)
wajo
den weet ik het ook niet
njh ik heb nog tijd tot volgende week maandag maakt niet uit heb elke dag tijd kheb geen leven
(sarcasme heerst)<_<
17 sep 2008 - 23:37Zal ik het anders maken? verveel me toch dood
17 sep 2008 - 23:3917 sep 2008 - 23:39Zal ik het anders maken? verveel me toch dood
ja hoor huiswerk je mag altijd mn huiswerk makenxD
oke dat klonk dom17 sep 2008 - 23:46keej stuur maar ff in een pb wat ik moet oden