• Sinds een tijdje heb ik weer een nieuwe gedicht geschreven (ik had nogal last van een writersblock), en ik vind 'm best wel mooi gelukt (: What do you think? :Y)

    Doolhof

    Als jij naar links gaat
    en ik naar rechts,
    waar komen we
    dan uit?
    Weer bij elkaar
    of ergens anders,
    waar wegen
    simpel zijn?

    Misschien kan ik niet verder,
    loop ik dood zonder
    dood te gaan,
    terwijl jij
    oneindig stappen zet
    op alles dat
    ooit van
    ons was.

    Misschien, wellicht, het zou kunnen
    dat links en rechts
    een fabel zijn,
    maar hoe,
    zal ik bevragen,
    was ik ooit
    met jou
    rechtdoor gegaan?


    Voor als je misschien meer gedichten wil lezen, kun je bij mijn story 'Verzinsels van een ziel' kijken ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wauw


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    wauw

    Dat zou ik net zeggen, haha.
    Nee maar serieus, echt een heel mooi gedicht!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    He, ik vind hem echt mooi. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heel mooi!


    your eyes are like stars in the night.

    Wow... <3


    Life is hard and then we die

    Wauw, super mooi geschreven!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oh my.
    Serieus, hij is echt mooi <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dank jullie wel allemaal! (heart2)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Prachtig! Echt waar.

    Eén dingetje (ik hoop dat je open staat voor kritiek), ik vind de twee laatste zinnen van de tweede alinea niet mooi lopen. Zelf vind ik dat het mooier zou klinken, en lekkerder zou lopen, als je 'van' bij 'ons was' zou zetten. Maar het is jouw gedicht, en dit is slecht de mening van een vreemdeling achter de computer.
    Denk niet dat ik je gedicht niet mooi vind, want ik vind hem prachtig. Ik kan echt genieten van dit soort gedichten. En dan lees ik ze nog een keer, denk even na, en lees het nogmaals. Geweldig. Ik zit nu eventjes te genieten van je gedicht.


    I can't even think straight.

    Die is keimooi! Maar bedoel je niet loop ik dooR zonder dood te gaan?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Anhysbys schreef:
    Prachtig! Echt waar.

    Eén dingetje (ik hoop dat je open staat voor kritiek), ik vind de twee laatste zinnen van de tweede alinea niet mooi lopen. Zelf vind ik dat het mooier zou klinken, en lekkerder zou lopen, als je 'van' bij 'ons was' zou zetten. Maar het is jouw gedicht, en dit is slecht de mening van een vreemdeling achter de computer.
    Denk niet dat ik je gedicht niet mooi vind, want ik vind hem prachtig. Ik kan echt genieten van dit soort gedichten. En dan lees ik ze nog een keer, denk even na, en lees het nogmaals. Geweldig. Ik zit nu eventjes te genieten van je gedicht.


    Natuurlijk sta ik open voor kritiek (: Maar ik heb eigenlijk alle drie de alinea's op dezelde manier ingedeeld, als je dat gezien hebt (als een soort 'uitdaging', omdat ik eens wilde proberen me aan een schema te houden), dus alledrie de alinea's beginnen eerst met 5 woorden, dan vier, dan drie etc. Dus ik vind het eigenlijk zonde om het te veranderen, maar ik snap je punt wel (:

    En ik ben blij dat je het mooi vindt! Dank je wel voor je compliment! ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Negligible schreef:
    Die is keimooi! Maar bedoel je niet loop ik dooR zonder dood te gaan?


    Nee, ik bedoel echt dood (: 'Ik loop dood zonder dood te gaan', als een soort beeldende verwoording van vastlopen (en dan nog wat vrij gebruik van grammatica x'D.).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Natuurlijk sta ik open voor kritiek (: Maar ik heb eigenlijk alle drie de alinea's op dezelde manier ingedeeld, als je dat gezien hebt (als een soort 'uitdaging', omdat ik eens wilde proberen me aan een schema te houden), dus alledrie de alinea's beginnen eerst met 5 woorden, dan vier, dan drie etc. Dus ik vind het eigenlijk zonde om het te veranderen, maar ik snap je punt wel (:

    En ik ben blij dat je het mooi vindt! Dank je wel voor je compliment! ^^

    Ja, dat had ik gemerkt en ik dacht al dat, dat je reden was om het zo in te delen. (:
    En ik denk dat je de uitdaging als geslaagd af kan vinken, het is erg mooi geworden.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ja, dat had ik gemerkt en ik dacht al dat, dat je reden was om het zo in te delen. (:
    En ik denk dat je de uitdaging als geslaagd af kan vinken, het is erg mooi geworden.


    Haha, oké (:

    Nogmaals bedankt! En ook bedankt voor je reacties op mijn andere gedichten! <33


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Finnick schreef:
    (...)

    Haha, oké (:

    Nogmaals bedankt! En ook bedankt voor je reacties op mijn andere gedichten! <33

    Graag gedaan. (echt letterlijk, want ik lees je gedichten graag)


    I can't even think straight.