• Nou kijk vanmorgen moest ik bij de tandarts zijn. En heb vorige week een nachtbitje laten maken voor het tandenknarsen wat ik s'nachts doe. En ik vind het een heel vervelend ding [a] Het doet pijn als je het in en uit doet. En ik vind het eng om daarmee te gaan slapen. Stel ik krijg geen lucht ofzo? :O Maar ik doe het vanavond gewoon in en probeer te gaan slapen.

    Hebben jullie wel eens een nachtbitje gehad?

    Ja, voor de beugel. Je wendt er vanzelf aan, op een gegeven moment doet het geen pijn meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, maar wel een beugel, en ik garandeer je dat die morgenochtend niet meer in je mond steekt! Bij mij was het toch zo.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaelic schreef:
    Nee, maar wel een beugel, en ik garandeer je dat die morgenochtend niet meer in je mond steekt! Bij mij was het toch zo.

    Oooh ben benieuwd. Mijn nachtbitje zit wel heel vast hoor [a]

    Heb ik ook gehad. Vond ik heel erg irritant. Urgh ik haat dat ding --'. Nu heb ik blokjes en ze mogen er 23 september af. Yay : D


    Stop trying to control everything and just let go.

    Ik heb het gelukkig niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hooked schreef:
    (...)
    Oooh ben benieuwd. Mijn nachtbitje zit wel heel vast hoor [a]


    moest mijne ook vastklikken (mijn tong zat er ooit eens tussen, auw) en die was er ook uit. Ik helemaal panikeren omdat ik het niet meer vond.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Gaelic schreef:
    (...)

    moest mijne ook vastklikken (mijn tong zat er ooit eens tussen, auw) en die was er ook uit. Ik helemaal panikeren omdat ik het niet meer vond.

    Auuwww! :p Hehehe.

    geen zorgen!

    ik heb ook een nachtbitje ook tegen tandknarsen ik was daar ook bang voor maar dat gebeurd echt niet, en na een tijdje doet het ook geen pijn meer dan gaat het wat soepelder zitten.

    wel heb je smorgen een hele droge mond door het bitje. ik zet gewoon een bekertje water naast me neer


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    geen zorgen!

    ik heb ook een nachtbitje ook tegen tandknarsen ik was daar ook bang voor maar dat gebeurd echt niet, en na een tijdje doet het ook geen pijn meer dan gaat het wat soepelder zitten.

    wel heb je smorgen een hele droge mond door het bitje. ik zet gewoon een bekertje water naast me neer

    Oooh okee dan doe ik dat ook ;O

    Geen nachtbitje heb een gewoon een slotjes beugel. (lol)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Storytime schreef:
    Ja, voor de beugel. Je wendt er vanzelf aan, op een gegeven moment doet het geen pijn meer.


    (Be)lieve in (you)rself

    Hmm ik heb dat niet, maar mijn vriend zegt dat ik ook echt heel erg met mijn tanden knars 's nachts, hij is er zelfs een paar keer wakker van geworden :'). Dus ik zit wel te denken om ook een bitje daarvoor te laten maken, maar bij mij wordt het waarschijnlijk niet vergoed etc. dusja is nog maar even kijken of ik het wel laat doen


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Clefairy schreef:
    Ik heb het gelukkig niet.


    I love you Tim

    Mijn moeder had er een, en ze heeft er helemaal geen last van gehad.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb er vorige week een gekregen, en ik vind 'm erger dan slotjes eigenlijk. Vooral als je dat ding eruit moet halen; net alsof je je tanden eruit rukt. D:

    Al begint het wel te wennen.. (:


    Opgeven is geen optie.