SCHATJES IK BEN ER TOCH WEL!!
YAAY
Hihihi laatste uur viel uit dus wass om 10 over 4 uit en heb net mijn hw gemaakt.. alleen straks ff scheikunde met mijn ma doen..
Bij mij is dit jaar Duits gewoon echt heel cool (: We krijgen van een Duitser les die echt gebrekkig Nederlands praat met een grappig accent En oh hij vertelde dat hij gay was x'D Is ook wel een klein beetje te zien :x
Nouis schreef:
YAAY
Hihihi laatste uur viel uit dus wass om 10 over 4 uit en heb net mijn hw gemaakt.. alleen straks ff scheikunde met mijn ma doen..
DUSS..
heb ik iets gemist?
LIANNEEEEEEEEEE!!!!!!!! is niet druk ofzo x'D
En volgens mij heb je niet veel gemist?
Nouis schreef:
YAAY
DUSS..
heb ik iets gemist?
YEAH <3 dat is wel beter, gelijk op je eerste dag uitval, hahaha.
If you spread your wings, you can fly away with me.
NIAM schreef:
OKE PEOPLE, ik moet dus een Leesautobiografie maken, en dat moet een leuke titel hebben, en aangezien ik dus echt heel creatief ben -not- dacht ik laat ik het eens hier vragen
Bij mij is dit jaar Duits gewoon echt heel cool (: We krijgen van een Duitser les die echt gebrekkig Nederlands praat met een grappig accent En oh hij vertelde dat hij gay was x'D Is ook wel een klein beetje te zien :x
haha wij hebben een vrouw, die echt heel snel nederlands praat, en ook nog met accent. maar ze is wel aardig haha.
Nouis schreef:
YAAY