• Mijn vriendin en ik hadden gehoord dat er nog kaartje waren voor haar concert. Maar als ik ga kijken hoeveel die kosten zie ik heel veel verschillende prijzen
    Zo zie is ze voor 14spetmeber in Brussel voor 40 euro maar als ik dan naar Nederland kijk zie ik 80 euro en even later 55 euro
    Dus wie weet een goede site voor kaartjes voor dat concert die niet zo heel duur zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op de site van de plaats waar ze optreed zou je goed moeten zitten... Anders doe je het telefonisch...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn internet is sloom, dus sorry ik kan je niet helpen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    www.livenation.nl is het betrouwbaarst.
    IK WIL OOK NAAR AVRIL.
    *gilt*


    Intersectional feminist

    Avril in de HMH (Nederland):
    http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1007/Avril_Lavigne


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Avril in de HMH (Nederland):
    http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/1007/Avril_Lavigne

    Op die site staat 39 euro dat is neit veel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    lytherclaw schreef:
    www.livenation.nl is het betrouwbaarst.
    IK WIL OOK NAAR AVRIL.
    *gilt*

    Dat loopt vast bij mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Volgens mij zijn ze rond de 40 euro.
    Is dat veel voor een concert?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Avox schreef:
    Volgens mij zijn ze rond de 40 euro.
    Is dat veel voor een concert?

    Als jij maar 5 euro hebt is het veel. Als jij 300miljoen euro hebt niet. :W


    -

    Avox schreef:
    Volgens mij zijn ze rond de 40 euro.
    Is dat veel voor een concert?


    Ik vind van wel, maar opzich valt het mee omdat ze een grotere artiest is.


    SLOAN.

    40 euro valt wel mee. Dat is best nog goedkoop tegenover Lady Gaga met haar 90 euro. ^-^


    Let the Night embrace you

    Genius schreef:
    (...)
    Als jij maar 5 euro hebt is het veel. Als jij 300miljoen euro hebt niet. :W

    Ik heb wel 40 euro
    Mijn vriendin kan maximaal 30 euro lenen van haar oduers en zij heeft 20 euro
    Ik hoop zo dat ik er heen kan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ook al vindt jij het veel, je gaat er toch niet voor minder heen kunnen. En 40 valt nog wel mee voor de HMH, is over het algemeen wel duurder.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Suicune schreef:
    40 euro valt wel mee. Dat is best nog goedkoop tegenover Lady Gaga met haar 90 euro. ^-^

    Een concertkaartje voor de gemiddelde artiest (die internationaal bekend is) ligt tussen de €30 en €60 euro.

    je moet ze gewoon op livenation bestellen, want anders ben je duurder uit dan de andere.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy