• Dit filmpje vond ik echt cool in elkaar gezet en ik kreeg meteen weer zin om die anime verder te kijken :'D
    Vooral die geluidjes hoe hij op zjin bureau beukt en alles vind ik wel grappig gedaan, anyway, ik vind hem goed in elkaar zitten..
    Sommige mensen maken zulk soort filmpjes, maar die zitten dan heel vreemd in elkaar en kloppen niet met de muziek, deze wel vond ik ^^,

    Wat vinden jullie? ^-^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien moet ik deze anime toch maar een keer gaan kijken. :Y) Ik heb tot nu toe alleen nog maar romcom en romantische drama's gezien. Maar dit is idd een heel geslaagd filmpje. :3


    wth.

    Haha. Ik vind zo'n filmpje altijd goed als ik hem gewoon móét afzien en weer zin krijg om te kijken.

    Anyway, in deze anime zitten ook wel romantische en dramatische dingen hoor, maar soms ook lekker actie 8D Alleen de 1e ep heeft een heeeel andere sfeer dan de rest van de anime, dus die geeft echt een verkeerde indruk vind ik >3<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Haha. Ik vind zo'n filmpje altijd goed als ik hem gewoon móét afzien en weer zin krijg om te kijken.

    Anyway, in deze anime zitten ook wel romantische en dramatische dingen hoor, maar soms ook lekker actie 8D Alleen de 1e ep heeft een heeeel andere sfeer dan de rest van de anime, dus die geeft echt een verkeerde indruk vind ik >3<


    Ah, oké. Maar ik weet van mezelf dat ik er niet aan moet beginnen, behalve in de vakantie, omdat ik anders echt dag en nacht door wil kijken en niet meer wil slapen en niet meer huiswerk wil maken. :Y) Dus ik zet 'm op m'n lijstje en ga ik de herfstvakantie wel kijken. c:


    wth.

    Hahaha, dan ben je een van de weinige. De meesten hier op Q 'haten' het, maar ik snap nog altijd niet waarom x]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Cool!! Hoe heet deze anime? 83


    Let's make this party started ! :3

    SugarHigh schreef:
    Cool!! Hoe heet deze anime? 83


    Vampire Knight (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    VK & Vk guilty is awesome. :3

    Celestial schreef:
    VK & Vk guilty is awesome. :3


    Ja, ik weet het =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vampire Knight <3333.
    Ik hoop echt dat ze van de hele manga een anime gaan maken ^^


    ~ KONNICHIWA.

    Celestia schreef:
    VK & Vk guilty is awesome. :3

    Agreed


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile