• Dit pakte mij wel eventjes .. Dus ik zou zeggen luister allemaal naar haar want ze heeft helemaal gelijk : )

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 12:54 ]


    Stop trying to control everything and just let go.

    Zij... praat snel? Maar ze heeft wel gelijk (bloos)


    Olive

    Orphan schreef:
    Zij... praat snel? Maar ze heeft wel gelijk (bloos)


    Hahha, ja inderdaad ^^


    Stop trying to control everything and just let go.

    Dat heb ik altijd al gezegd. Ik zet het niet op Youtube. C'mon man. Zo maak je het alleen maar erger. En om eerlijk te zijn, komt ze ook wat arrogant over eh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    Dat heb ik altijd al gezegd. Ik zet het niet op Youtube. C'mon man. Zo maak je het alleen maar erger. En om eerlijk te zijn, komt ze ook wat arrogant over eh.


    Misschien doet dit wel deugd aan mensen die ook zo'n erge situaties hebben meegemaakt, of willen ze juist dat horen om weer opgebeurd te worden ofzo? Ik vind het allesinds heel erg lief en goed van haar dat ze dit zegt. I mean like, als ik in zo'n situatie zat zouden mijn ogen wel voor een deel opgengaan door het horen van haar raad. En vind je dat ze arrogant overkomt? Ik vind dat niet. Of merk ik het gewoon niet op, maar ja iedereen word wel sterker als ze iets hebben meegemaakt. Ieder zijn mening : )


    Stop trying to control everything and just let go.

    Directioner schreef:
    (...)

    Misschien doet dit wel deugd aan mensen die ook zo'n erge situaties hebben meegemaakt, of willen ze juist dat horen om weer opgebeurd te worden ofzo? Ik vind het allesinds heel erg lief en goed van haar dat ze dit zegt. I mean like, als ik in zo'n situatie zat zouden mijn ogen wel voor een deel opgengaan door het horen van haar raad. En vind je dat ze arrogant overkomt? Ik vind dat niet. Of merk ik het gewoon niet op, maar ja iedereen word wel sterker als ze iets hebben meegemaakt. Ieder zijn mening : )


    Ik heb ook vanalles meegemaakt maar ging ook niet zulk soort filmpjes zoeken op youtube en dat helpt vaak ook niet, dan moet iemand die je in het echt kent het tegen je zeggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze praat echt snel :'D
    En ergens vind ik het wel aandachtsvragend om zo een filmpje te maken ookal ontroert het me wel op een bepaalde manier.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ze heeft gelijk :)


    Life is hard and then we die

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb ook vanalles meegemaakt maar ging ook niet zulk soort filmpjes zoeken op youtube en dat helpt vaak ook niet, dan moet iemand die je in het echt kent het tegen je zeggen.


    Oke, dan zou ik je opgezocht hebben en dat gezegd hebben tegen jouw haha nee grabje. Oke ieder zijn mening zeker ? Maar ik bedoel wel niet dat die mensen dat gaan opzoeken ofzo alhoewel dat zou wel kunnen. Ik vind gewoon dat ze gelijk heeft en dat het sterke woorden zijn.


    Stop trying to control everything and just let go.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb ook vanalles meegemaakt maar ging ook niet zulk soort filmpjes zoeken op youtube en dat helpt vaak ook niet, dan moet iemand die je in het echt kent het tegen je zeggen.

    Het 'It gets better' project heeft mij wel degelijk geholpen.


    I can't even think straight.

    wauw, ik weet waarom ze gepest werd.
    mensen waren gewoon jaloers
    ze is F*cking knap en F*cking slim.
    I would kiss her (H)

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 17:24 ]


    Rainbow

    Ze heeft gelijk en ze is schattig. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Het 'It gets better' project heeft mij wel degelijk geholpen.


    Een project ja, maar je gaat geen filmpjes zoeken op youtube.

    En soms denk ik; Die dingen kan je zelf toch ook wel bedenken..?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Passerby schreef:
    Best wel schattig wat ze allemaal zegt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    BubblyBubble schreef:
    Zo, dat is gezegd.


    26 - 02 - '16

    PinkiePie schreef:
    Heeft dat met de organisatie te maken die aan het einde van dit filmpje genoemd wordt?



    Daar dacht ik ook aan. (:


    Interdum lacrimae pondera vocis habent