• Herschrijving van het verhaal I will do this for you, Soph.

    Ik was niet tevreden over de hoofdstukken van mijn vorige verhaal, dus bij deze steek ik hem in een nieuw jasje. Bepaalde dingen zijn aangepast, bijgevoegd of juist weggelaten.
    Ik heb nu wel de instelling om het af te maken, dus hoop ik dat er nog mensen zijn die het willen lezen. Mijn andere topics mogen dus ook weg!


    ~

    Chloë en Sophie zijn twee meisjes van beide negentien jaar oud. Ze hebben allebei het perfecte leventje, een geweldig uiterlijk, leuke vrienden en een liefdevolle familie.
    Sinds ze in groep drie bij elkaar in de klas kwamen, zijn ze onafscheidelijk. Ze doen dezelfde opleiding, hebben dezelfde vrienden en werken bij hetzelfde modellenbureau.
    Het lijkt er niet op dat deze twee ooit nog uit elkaar gehaald kunnen worden, door wat dan ook. Ze zijn ervan overtuigd dat ze geboren zijn om samen – als goede vriendinnen – de rest van hun leven door te brengen.
    Maar wat zal er gebeuren als hun levens behoorlijk overhoop worden gehaald door een paar.. jongens? Zijn ze echt sterk genoeg om voor altijd samen te blijven en elkaars fouten te kunnen vergeven en vergeten?


    Chloë




    Sophie




    [Verhaal - Herschrijving] I will do this for you, Soph.

    Hoofdstukken tot en met 4 online!