• ??

    bij ons is er een boom van de achterburen in onze tuin gevallen, een tak afgebroken van een andere boom van de achterburen en verder zijn er bij de bomen naast mijn buurt er nog een paar omgevallen.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Jamess schreef:
    Hier is niks gebeurd ;D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jamess schreef:
    Hier is niks gebeurd ;D


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Jamess schreef:
    Hier is niks gebeurd ;D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    in de buurt stoelen omgevallen, veel kastanjes bij ons in de tuin, en veel van die eikeltjes bij gym op de sportvelden.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    het heeft wel boembam keihard geregend vanacht en ik kon er neit van slapen dus ikd acht; het zouj wel helemaal overstroomd zijn, maar de volgende ochtend zag ike r niks meer van haha


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    ... Welke storm?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wij hebben geen storm gehad? Hoop niet dat dat nog komt...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Er is niks gebeurd zover ik weet =3


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.