• Ik ga eens lekker volwassen doen. Ik ga zometeen jungle book kijken, omdat het kan. En omdat het mijn favoriete disney film is, samen met the lion king, tarzan en de reddertjes (die niemand hier kent waarschijnlijk). Ik ben zooo dol op Jungle Book, fuckyeah!



    Als je van beren leren kan, van slimme beren leren kan..

    Wat is jullie favoriete disney film? :'D

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:13 ]

    The Lion King ;d

    Ik ken de reddertjes. Die film hadden we thuis ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oh, de Reddertjes!
    Mijn favoriete Disney-film vroeger: Frank en Frey
    Nu: Frank en Frey, The Princess and the Frog


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Veel plezier (: en ik ken de reddertjes wel ze (:

    Oh, dat liedje is zo leuk :'D
    En de reddertjes zijn lieeef.
    Mijn favoriete Disney-films zijn Brother Bear, The Lion King en Lilo and Stitch. :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    <3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Fortune schreef:
    Ik ken de reddertjes. Die film hadden we thuis ;D


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik vind bijna alle classics echt geweldig, maar op het moment Mulan. (:


    The truth is out there.

    Dat liedje zong een jongetje bij mij op stage nog vandaag (bloos)


    -

    I love Disney (:. En ik kan dan ook zonder ook maar enig gevoel van schaamte midden op het gangpad van de Action gaan zitten, een sprookjesboek pakken en een verhaaltje aan mijn psychisch al niet veel oudere vrienden voorlezen (bloos). I adore them. Bambi, Robin Hood, Belle en het Beest, Doornroosje, Sneeuwwitje, Frank en Frey, Tarzan...

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 19:34 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ken ze allemaal en dat leidje kent ik helemaal


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daww, De Reddertjes zijn zó leuk! :D
    En Frank & Frey keek ik alleen het begin. Vanaf dat lieve omaatje de vos afzette keek ik niet verder. Vond ik te zielig! :'c


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Daww, De Reddertjes zijn zó leuk! :D
    En Frank & Frey keek ik alleen het begin. Vanaf dat lieve omaatje de vos afzette keek ik niet verder. Vond ik te zielig! :'c

    Ik weet het... Ik weet het D':


    i put the fun in funeral

    SmugFace schreef:
    I love Disney (:. En ik kan dan ook zonder ook maar enig gevoel van schaamte midden op het gangpad van de Action gaan zitten, een sprookjesboek pakken en een verhaaltje aan mijn psychisch al niet veel oudere vrienden voorlezen (bloos). I adore them. Bambi, Robin Hood, Belle en het Beest, Doornroosje, Sneeuwwitje, Frank en Frey, Tarzan...


    Hahahah, dat heb ik dus ook ja! Ik loop steeds door de school terwijl ik dat nummer van jungle book zing. Gek genoeg zijn er ook nog echt mensen die meedoen! Haha, disney is gewoon té leuk! _O_

    The Lion King is mijn favoriet en I love Disney!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"